صورتجلسه شماره 40

صورتجلسه شماره 40

دوشنبه, 12 خرداد,1393

صورتجلسه شماره 40

دوره 4

چهلمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر روز دوشنبه مورخه 12/03/93 رأس ساعت 30/17 با حضور اعضای محتــرم شــــورای اســــلامی شهـــر و آقایان عباسی و مهندس لاله و مهندس عطایی و میهمانان شورا آقای مهندس صدیف بدری شهردار محترم اردبیل و آقای ایوب بهتاج مدیر کل محترم اداره ورزش و جوانان استان و برخی خبرنگاران خبرگزاریها و مطبوعات ، بعد از تلاوت آياتی چند از کلام الله مجيد به رياست حاج آقا سرداری رئیس محترم شورای اسلامی شهر اردبیل آغاز شد . 
در ابتداي جلسه حجت الاسلام والمسلمين حاج محمدرضا سرداري طي سخناني از اعضاي محترم شورای اسلامی شهر و شهردار محترم و میهمانان گرامی و خبرنگاران عزیز که تصمیمات نمایندگان مردم در پارلمان محلی در ارتباط با خدمات شهری را به موقع به اطلاع شهروندان عزیز می رسانند تقدیر و تشکر کردند. 
ریاست محترم شورا میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) ، حضرت عباس (ع) ، حضرت امام زین العابدین (ع) و همچنین با قرار گرفتن در اعیاد مبارک شعبان ، پیشاپیش میلاد با سعادت امام زمان (عج)عدالت گستر جهان هستی و در هم شکننده ظلم ظالمان و جباران و مستکبران را به تمامی مسلمانان جهان تبریک و تهنیت گفتند . 
حاج آقا سرداری با بیان اینکه ولادت حضرت امام حسین (ع) به روز پاسدار و ولادت حضرت عباس (ع) به روز جانباز نامگذاری شده و این روز را به تمامی پاسداران سلحشور و جانبازان گرانقدر و دلاوران و ایثارگران و فداکاران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و بخصوص همکاران شورا آقایان خوشبخت ، هوشیار و صفری در نهاد مقدس سپاه در عالیترین وجه و با شایستگی خدمت نموده و با مردم داری توانسته اند آرای مردم را جلب نموده و در پارلمان محلی حضور یابند تبریک و تهنیت گفته و از خدمات ایشان تقدیر و تشکر نمودند. 
ایشان با بیان اینکه آقای مهندس بدری شهردار محترم اردبیل که در گذشته در این نهاد مقدس در نوبه خویش بصورت شایسته انجام وظیفه نموده اند تقدیر و تشکر کردند. 
حاج سرداری تاکید کردند حضرت امام حسین (ع) و برادر باوفایش نه تنها در تاریخ بشریت بلکه در هم اعصار تاثیر گذار بودند و الگو و سرمشق برای مجاهدان دنیا تبدیل شده اند که همواره جایگاه و عزتشان در حال اعتلا و ارتقا است و افتخار ما بر این است که ادامه دهندگان چندین شخصیت های بزرگ هستیم و ایشان بیان داشتند انقلاب اسلامی امروز با درایت و بصیرت پاسداران و ایثارگران پر توان در صحنه حاضر است و نقش تاثیر گذارخود را به خوبی انجام می دهد. 
رئیس محترم شورای اسلامی شهر در پایان سخنان بیان نمودند پاسداران بعنوان نگهبانان دستاوردهای انقلاب و نیروهای مومن و متعهد و در صیانت از حریم انقلاب یاد کرده و گفتند حضور با صلابت آنها همواره زمینه حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی را بیش از گذشته فراهم آورده است. 
در ادامه آقای حسین افسانه نایب رئیس محترم شورا ، با تبریک ولادت با سعادت حضرت امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) روز جانباز را به ریاست محترم شورای اسلامی شهر که از روحانیون مومن و متعهد و جانباز گرانقدر هشت سال دفاع مقدس می باشد تبریک و تهنیت گفته و از زحمات ایشان تقدیر و تشکر کردند. 
در ادامه از رئیس محترم شورای اسلامی شهر حجت الاسلام والمسلمین حاج محمدرضا سرداری بعنوان جانباز دفاع مقدس و آقایان خوشبخت ، هوشیار و صفری بعنوان پاسدار عضو محترم شورای سالامی شهر اردبیل با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد. 
در ادامه اعضای محترم شورای اسلامی شهر ، شهردار محترم با آقای ایوب بهتاج مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اردبیل به بحث و تبادل نظر در خصوص تعامل مشترک در راستای حل مشکلات ورزش با موضوع مشارکت در راه اندازی ایستگاه دوچرخه سواری با مشارکت بخش خصوصی ، تعیین تکلیف زمین های با کاربری ورزشی ، راه اندازی فضای ورزشی والیبال ، اسکیت ، بدمینتون در پارکها و فوتبال محله ای ، حمایت از ورزشکاران روشندل و همچنین فراهم آوردن مکان ورزشی برای آنها ، تشکیل کمیسیون مشترک ورزشی ، راه اندازی ورزش محلاتی ، توسعه ورزش عمومی و همگانی ، بحث شناسایی نخبگان ورزشی استان ، کانال ایزه نمودن کمک به هیئت های ورزشی و راهکارهای حمایت از تیم فوتبال شهرداری اردبیل مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد اداره کل ورزش و جوانان استان با شهرداری اردبیل نسبت به تشکیل جلسه اقدام و در صورت رسیدن به توافق مشترک موضوع به شورای اسلامی شهر برای اخذ مجوز ارائه گردد. 
در ادامه به نامه های واصله از کمیسیونها رسیدگی و اتخاذ تصمیم شد . 
بند 1– نامه شماره 214613/18-26/02/93 شهرداری اردبیل مثبوت به شماره 6637 - 29/02/93 در دفتر شورای اسلامی شهر با موضوع صدور مجوز لازم در خصوص اجرای صورتجلسه مورخه 20/02/93 شورای نامگذاری شهر اردبیل در دو برگ مطرح و مورد تصویب قرار گرفت. 
بند 2– طرح پیشنهادی اعضای محترم شورا مثبوت به شماره 6928 - 10/03/93 در دفتر شورای اسلامی شهر با موضوع طرح پیشنهادی ساماندهی ، طراحی و احداث یادمان در محل شهیدگاه به یاد شهداء و جنگجویان جنگ چالدران با نظر به تصویب طرح ساماندهی اطراف بقعه تاریخی شیخ صفی الدین اردبیلی و اینکه مدفن قهرمانان و جنگ آوران (شهیدان ) نبرد چالدران در جنب بقعه تحت عنوان شهیدگاه بوده و هم اکنون بصورت متروکه شده است مطرح و در جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره موافقین حریم عالم تشیع در برابر افزون طلبان عثمانی مورد تصویب قرار گرفت و مقرر شد شهردار محترم موضوع را به مشاور طرح جامع اطراف بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی بلحاظ منظور نمودن در طرح ابلاغ نمایند. 
بند 3– نامه شماره 2219/4/1/1721-10/03/93 فرمانداری محترم اردبیل مثبوت به شماره 6971 - 12/03/93 در دفتر شورای اسلامی شهر با موضوع مصوبات جلسه شماره 37 و 38 به شرح ذیل می باشد. 
1-قرائت صورتجلسات شماره 37 و 38 قرائت گردید. 
بند 4– نامه شماره 2145/4/1/1/1721 -07/03/93 فرمانداری محترم اردبیل مثبوت به شماره 6972 - 12/03/93 در دفتر شورای اسلامی شهر با موضوع ابلاغ آقای ولی نعمتی بعنوان مشاور فرماندار در امور هنری قرائت گردید امید است با استعانت از خداوند متعال ، با بکارگیری همه توان و تجربه خویش و بهره گیری از ظرفیت های موجود ، همسو با سیاست های اجرایی دولت محترم تدبیر و امید و نیز خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف اردبیل موفق و موید باشند. 
« جلسه رأس ساعت 30/20 با نثار صلوات به پایان رسید »

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان