شورا و شهرداری 150 میلیون تومان به تکمیل مصلی کمک کردند

شورا و شهرداری 150 میلیون تومان به تکمیل مصلی کمک کردند

پنجشنبه, 09 اردیبهشت,1400

شورا و شهرداری 150 میلیون تومان به تکمیل مصلی کمک کردند

رئیس شورای شهر اردبیل

رئیس شورای شهر اردبیل:
شورا و شهرداری 150 میلیون تومان به تکمیل مصلی کمک کردند
رئیس شورای شهر اردبیل گفت: با موافقت اعضای شورای شهر با هدف کمک به عملیات عمرانی مصلی امام خمینی اردبیل قرار شد 150 میلیون تومان منابع از طریق شورا و شهرداری به این پروژه اختصاص یابد.
جواد انصاری در یکصدوچهل و چهارمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با تبریک میلاد کریم اهل بیت امام حسن(ع) اظهار کرد: باید سیره و سلوک دومین اختر آسمان امامت و ولایت را الگوی رفتاری و منشی خود قرار دهیم تا با گذشت و سخاوتمندی دستگیر نیازمندان باشیم.
وی به فرارسیدن نهم اردیبهشت روز ملی شوراها اشاره و خاطرنشان کرد: شوراها در حقیقت مظهر تجلی مردم‌سالاری دینی در کشورمان هستند که با فعالیت مناسب و کارنامه درخشان همواره سعی کردند تا بازگوکننده مطالبات عمومی و شهروندان در حوزه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی و اجتماعی باشند.
رئیس شورای شهر اردبیل پختگی شورای شهر را در دو دهه فعالیت سودمند در سطح ملی و منطقه‌ای یادآور شد و بیان کرد: در دوره پنجم شورای شهر که شاهد حضور نیروهای ارزشی و متخصص در پارلمان محلی بودیم اتفاقات مبارکی در مسیر توسعه شهر اردبیل رخ داد که همه آنها حایز اهمیت و دارای جایگاه ارزشمند است.
انصاری با قدردانی از همراهی خوب شهرداری و معاونین این مجموعه در کمک و مساعدت به منتخبان مردم برای تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌های سازنده در مسیر توسعه شهر اردبیل تصریح کرد: به همت مجموعه شهرداری در آستانه روز ملی شوراها تجلیل و تکریم از اعضای شورای شهر اردبیل انجام شد تا در مهلت کم باقیمانده از عمر شورای پنجم منتخبین مردم بتوانند خالصانه و صادقانه فعالیت‌های خود را ادامه دهند.
وی به موافقت اعضای شورای شهر برای پرداخت 150 میلیون تومان مساعدت مالی برای تکمیل پروژه مصلی امام خمینی اردبیل اشاره کرد و گفت: امیدواریم با تخصیص این منابع شاهد تکمیل مصلی اردبیل و استفاده شهروندان و نمازگزاران از این فضای معنوی و شایسته باشیم.
رئیس شورای شهر اردبیل افزود: اعضای شورای شهر با خرید زمین در منطقه میراشرف به مساحت 5.5 هکتار و تبدیل آن به پارک محله‌ای موافقت کردند تا اهالی این منطقه از فضای به وجود آمده در راستای ارتقای نشاط و سرزندگی اجتماعی استفاده کنند.
انصاری گفت: احداث پارک میراشرف نشان از اهتمام شورای پنجم به توسعه متوازن و عادلانه در مناطق مختلف شهری است که امیدواریم در سالجاری بیشترین فعالیت‌های توسعه‌ای را در مناطق سیزدهگانه اردبیل شاهد باشیم.
وی اظهار کرد: در حال حاضر 50 لایحه ارسالی از شهرداری در شورای شهر در پشت نوبت بررسی است که تلاش می‌کنیم تا پایان دوره پنجم شورا همه این لوایح را با دقت کارشناسی در کمیسیون‌ها و صحن علنی شورا بررسی و تصویب کنیم.
در این جلسه به همت شهردار اردبیل و در آستانه نهم اردیبهشت ماه روز ملی شوراها با اهدای لوح سپاس و هدایایی از اعضای شورای شهر اردبیل تقدیر و تجلیل شد.
انتهای پیام

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان