شورا و شهرداری مصمم به بازسازی بازار تاریخی اردبیل هستند

شورا و شهرداری مصمم به بازسازی بازار تاریخی اردبیل هستند

دوشنبه, 27 مرداد,1399

شورا و شهرداری مصمم به بازسازی بازار تاریخی اردبیل هستند

رئیس شورای شهر اردبیل


رئیس شورای شهر اردبیل:
شورا و شهرداری مصمم به بازسازی بازار تاریخی اردبیل هستند
رئیس شورای شهر اردبیل گفت: شورا و شهرداری در کنار سایر مجموعه‌ها مصمم به بازسازی و مرمت مجموعه بازار تاریخی اردبیل هستند تا این فضا شکل مطلوبی به خود بگیرد.
جواد انصاری در جریان بازدید از سرای کفاشان، پنبه‌فروشان، برنج‌فروشان و زنجیرلر اردبیل اظهار کرد: البته در این زمینه طرح احیا و مرمت با مشارکت کارشناسان و اساتید دانشگاه در حال تدوین است تا با اولویت و همکاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این مجموعه مرمت و احیا شود.
وی با اشاره به مشکلات بازار کفاشان و نشست بخشی از این بازار به دلیل ریزش سقف براثر تغییرات جوی خاطرنشان کرد: در این زمینه با تامین بودجه از سوی میراث فرهنگی عملیات عمرانی به همت شهرداری در دستور کار است تا اهالی این بازار دغدغه و نگرانی از بابت تخریب و فرونشست بازار نداشته باشند.
رئیس شورای شهر اردبیل گفت: در بازار برنج‌فروشان، پنبه‌فروشان و زنجیرلر نیز ساکنان بازار و فروشندگان خواسته‌هایی داشتند که قرار شد عملیات بازسازی و مقاوم‌سازی این رسته‌های بازار تاریخی اردبیل نیز مورد توجه قرار گیرد تا فرصت ارائه خدمات بهتر به شهروندان فراهم آید.
انصاری در بازدید از پروژه بازگشایی شهیدگاه نیز بیان کرد: با تلاش شهرداری اردبیل این مکان در حال بازگشایی کامل است و امیدواریم در روزهای آینده عملیات عمرانی و بهسازی شهیدگاه اردبیل نیز به اتمام رسیده و اهالی از این فضا برای عزاداری‌های ماه محرم استفاده کنند.
وی افزود: در بازگشایی شهیدگاه در کنار تلاشی که شهرداری و شورای شهر انجام داده همراهی راه و شهرسازی جای سپاس و قدردانی دارد و امیدواریم این فضای تاریخی و معنوی به محل تجمعات ارزشمند مردم در مناسبت‌های ملی و مذهبی تبدیل شود.

بازدید رئیس شورای شهر از محل دپوی موقت نخاله
رئیس شورای شهر اردبیل در ادامه بازدیدهای هفتگی خود به همراه شهردار منطقه یک اردبیل از محل موقت دپوی نخاله‌ها بازدید کرد.
در این بازدید رئیس شورای شهر اردبیل با بیان اینکه 2 هزار سرویس نخاله ساختمانی از محل موقت به ایستگاه دائم منتقل شده است، تصریح کرد: تا پایان فصل کاری همه نخاله‌های دپو شده در محل موقت به ایستگاه دائم منتقل خواهد شد.
انصاری ادامه داد: شهرداری تلاش می‌کند تا در جمع‌آوری و انتقال پسماندها و نخاله‌های ساختمانی به نحوی عمل کند تا رضایت عموم شهروندان را فراهم کنیم.
انتهای پیام

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان