شورای پنجم عقلانیت را بر حاشیه‌سازی‌ها ترجیح داده است

شورای پنجم عقلانیت را بر حاشیه‌سازی‌ها ترجیح داده است

پنجشنبه, 09 مرداد,1399

شورای پنجم عقلانیت را بر حاشیه‌سازی‌ها ترجیح داده است

رئیس شورای شهر اردبیل

رئیس شورای شهر اردبیل:
شورای پنجم عقلانیت را بر حاشیه‌سازی‌ها ترجیح داده است
رئیس شورای شهر اردبیل گفت: شورای شهر اردبیل در دور پنجم طی این سه سال ثابت کرده که مدارا،همراهی، عقلانیت و مشورت را بر منافع حزبی و فردی و مسایل حاشیه‌ای ترجیح میدهد.
علیرضا پوستی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل که با حضور سه نماینده اردبیل در مجلس برگزار شد، با تسلیت سوم شهادت حضرت مسلم ابن عقیل سفیر سیدالشهدا (ع) اظهار کرد: با مراسم عزاداری حضرت مسلم تعزیه حسینی در پایتخت حسینیت آغاز شد.
وی با اشاره به همراهی و همسویی منتخبان پارلمان محلی با منتخبان پارلمان ملی در پیگیری طرح‌ها و برنامه‌های عمران و آبادانی شهر خاطرنشان کرد: در این دوره نمایندگان مجلس با دید وسیع و به دور از نگاه حزبی و جناحی سعی می‌کنند تا تک تک اعضای شورای شهر را همراه و همسوی خود دانسته و با اقتدار و همچنین تکیه بر جایگاه‌های ملی بتوانند کارها را به پیش ببرند.
رئیس شورای شهر اردبیل نائب رئیسی علی نیکزاد را در مجلس یک فرصت استثنائی برای اردبیل و پیشرفت آن اعلام کرد و گفت: باید از این جایگاه ارزشمند در راستای گره‌گشایی مشکلات حوزه‌های مختلف به ویژه عمران شهری استفاده کرد.
پوستی بیان کرد: منتخبان این دوره مجلس در مدت کوتاه مسئولیت خود وقت و انرژی بیشتری را صرف پیگیری طرح‌های عمران شهری کرده اند و امیدواریم با همراهی بین نمایندگان ملی و محلی و به نتیجه رسیدن این طرح‌ها نظیر پل قدس ،اردبیل بتواند در شان مردم ولایتمدار آن اعتلا یابد.
وی گفت: اعضای شورای شهر در دور پنجم اساس را بر اخلاق‌مداری و پرهیز از جنجال و حاشیه‌سازی و همچنین خدمت بی‌منت و مدارا گذاشته‌اند تا خواسته اصلی مردم شریف اردبیل که عمران و آبادانی این شهر است، تحقق یابد.
رئیس شورای شهر اردبیل شورای پنجم را شورای عقلانیت معرفی کرد و افزود: اعضای شورای شهر منافع شهر را بر منافع فردی، حزبی و جناحی ترجیح داده‌اند و سعی کردند با در نظر گرفتن منافع شهر و شهروندان به فعالیت‌های زیربنایی و کارشناسی روی آورند. هرچند که علیرغم همراهی و مدارا با نهادهای مختلف،رفتار متقابلی را از آنها ندیده ایم ولی از مدار اخلاق خارج نشده ایم.

کمک 80 میلیاردی دولت به پل قدس
 
پوستی خواسته های مردم را اساس فعالیت شورا دانست و کار اصلی شورا را کارشناسی،تقویت خواسته های منطقی و اولویت بندی آنها بر محور تصمیم‌گیری‌های کارشناسی و بررسی طرح‌ها و لوایح بر مبنای عقلانیت توصیف و تصریح کرد: تعامل خوبی را مجموعه استانداری و مدیران استانی داشتیم و اولین درخواست شورا از استاندار محترم در اولین نشست با ایشان،تعیین تکلیف پادگان اردبیل و باغ شریعت بود که خوشبختانه با پیگیری استاندار محترم به این مرحله از کار رسیده ایم.
وی ادامه داد: باید 100 درصد مساحت پادگان و همچنین باغ شریعت به عنوان فضای عمومی حفظ شود و در این میان،حق ارتش و مالک باغ نیز لحاظ گردد و از مکانهای دیگر تامین شود
رئیس شورای شهر اردبیل به وضعیت پل قدس و افزایش هزینه ساخت آن اشاره کرد و افزود: با انفجار قیمتی که در دو سال گذشته رخ داده در تکمیل این پروژه به مشکل مالی برخوردیم و شرمنده همشهریان شدیم.
پوستی در پایان بیان کرد: خوشحالیم با پیگیری نمایندگان اردبیل در مجلس برای پل قدس منابع خوبی در حال تزریق است که در مجموع بیش از 80 میلیارد تومان به این پروژه کمک دولتی خواهد شد که از این مبلغ ۴۵ میلیارد به شکل اوراق بهادار دریافت شده است تا برای خرید مصالح استفاده گردد و ۳۶ ملیارد نیز بدنبال سفر ریاست محترم جمهور تصویب شده تا نقدی دریافت کنیم. در ضمن پیگیر دریافت وام ۳۰ ملیاردی از بانک شهر نیز هستیم.با تامین مالی پروژه،مردم شریف اردبیل انتظار دارند که بصورت شبانه روزی شاهد کار در کارگاه پل قدس باشند.
انتهای پیام

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان