شورای شهر طرح حمایت از حقوق شهروندی را مصوب کرد

شورای شهر طرح حمایت از حقوق شهروندی را مصوب کرد

چهارشنبه, 18 فروردین,1400

شورای شهر طرح حمایت از حقوق شهروندی را مصوب کرد

عضو شورای شهر اردبیل


عضو شورای شهر اردبیل:
شورای شهر طرح حمایت از حقوق شهروندی را مصوب کرد
عضو شورای شهر اردبیل گفت: در جلسه رسمی شورای شهر اعضای این شورا طرح حمایت از حقوق شهروندی را مصوب کردند.
علیرضا پوستی  طراح این طرح در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل خاطر نشان کرد: طرح حمایت از حقوق شهروندی با رأی اکثریت اعضای شورای شهر اردبیل به تصویب رسید تا فراکسیونی نیز با همین نام در شورای شهر شکل بگیرد.
علیرضا پوستی اضافه کرد: به دنبال سفر مسئول دبیرخانه حقوق شهروندی سرکار خانم دکتر مونس کشاورز به اردبیل و نشست مشترک اینجانب باتفاق شهردار محترم اردبیل با ایشان و قول مساعد شهرداری برای راه‌اندازی کتابخانه حقوق شهروندی در اردبیل، اعضای شورای شهر تصمیم گرفتند تا طرح حمایت از حقوق شهروندی را مطرح کرده و پیگیر این موضوع باشند.
وی بیان کرد:ایام کرونا باعث شد تا این موضوع با تاخیر اتفاق بیفتد ولی این روند بایستی شروع میشد. در قالب این طرح باید به سمتی حرکت کنیم تا تک تک شهروندان حق و حقوق خود را بشناسند و پیگیر احیا و به نتیجه رسیدن این حق و حقوق واقعی باشند،هر شهروند در کنار مسئولیتی که به عنوان شهروند در قبال شهر دارد،بایستی حق و حقوق خود را نیز بشناسد‌.
عضو شورای شهر اردبیل ادامه داد: شورای پنجم و شهرداری اردبیل پایه و اساس این کار را استارت زدند تا در یک روند مطلوب در سال‌‌های آینده با تدوین منشور حقوق شهروندی،احیای حقوق شهروندی را شاهد باشیم.
انتهای پیام

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان