شهرک های اردبیل نیازمند توسعه فضای سبز هستند

شهرک های اردبیل نیازمند توسعه فضای سبز هستند

پنجشنبه, 16 دی,1400

شهرک های اردبیل نیازمند توسعه فضای سبز هستند

سلامت صفری دبیر دوم شورای شهر اردبیل

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل:
شهرک های اردبیل نیازمند توسعه فضای سبز هستند

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل گفت: شهرک های جدیدالاحداث اردبیل از داشتن پارک و فضای سبز مناسب محروم و بی بهره هستند.

سلامت صفری در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: قدردان تلاش شهردار اردبیل برای افزایش درآمد شهرداری در ماه های اخیر هستیم که این امر به پرداخت به موقع حقوق کارکنان و پرسنل منجر شده است.

وی ضرورت توسعه فضای سبز و افزایش سرانه آن را در شهرک ها و مناطق اطراف شهر یادآور شد و خاطرنشان کرد: در برخی از شهرک ها به رغم سکونت اقشار مختلف مردم توسعه فضای سبز و ایجاد پارک اتفاق نیفتاده و اهالی چشم انتظار این امر هستند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل گفت:ما فاصله زیادی با سرانه فضای سبز در سطح ملی داریم و بهتر است شهرداری اردبیل احداث پارک های محله ای متعددی را در شهرک ها و مناطق مختلف شهری برای سال آتی پیشنهاد دهد که این امر با توافق مالکان در برخی از مناطق امکانپذیر است.

سلامت صفری در مورد زمین شهرک حافظ و نحوه تملک شهرداری به عنوان ذخیره شهری تصریح کرد: در مورد نحوه تملک زمین واقع در شهرک حافظ، وجود اختلاف مالک با شهردار، سقف قیمت پیشنهادی و مبلغ دریافتی کاملا مشخص‌ و شفاف نشده و پیشنهاد عودت لایحه به کمیسیون را دادند که با اتفاق رای اورد.

وی با اشاره به طراحی و نصب المان مقدس اردبیلی افزود: معرفی تاریخ و فرهنگ و بزرگانمان به نسلهای آینده جرئ وظیفه ماست که مطابق مصوبه کمیسیون فرهنگی شورا نظر به شخصیت و جایگاه آن بزرگوار قرار شد هر گونه اقدام بعد از کسب تکلیف از امام جمعه عزیز و محبوب انجام پذیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل ادامه داد: در لایحه پیشنهادی شهرداری مبنی بر ارائه تخفیف به مناسبت دهه فجر در حمایت از شهروندان عزیز اقدام خوبی است که از آن حمایت می کنیم.

انتهای پیام
Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان