شهرداری برای توسعه آسفالت‌ریزی 3 هزار تن قیر خریداری می‌کند

شهرداری برای توسعه آسفالت‌ریزی 3 هزار تن قیر خریداری می‌کند

ﺳﻪشنبه, 28 اردیبهشت,1400

شهرداری برای توسعه آسفالت‌ریزی 3 هزار تن قیر خریداری می‌کند

رئیس شورای شهر اردبیل

رئیس شورای شهر اردبیل:
شهرداری برای توسعه آسفالت‌ریزی 3 هزار تن قیر خریداری می‌کند
رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: برای استفاده از فرصت فصل کاری شهرداری اردبیل در سریع‌ترین زمان و به شکل درست و منطقی نسبت به خرید قیر مورد نیاز برای کارخانه آُسفالت به میزان 3 هزار تن اقدام می‌کند.
جواد انصاری در یکصدو چهل و ششمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: جلسه شورای شهر اردبیل رسمی و قانونی است و ما اصراری بر برگزاری جلسه فوق‌العاده رسمی نداشتیم و به جای چهارشنبه جلسه را امروز برگزار می‌کنیم.
وی با اشاره به لایحه شهرداری برای اخذ مجوز با هدف خرید قیر به میزان 3 هزار تن از شرکت نفت پاسارگاد خاطرنشان کرد: در کنار چک سه ماهه قرار شد ضمانتنامه ملکی نیز صادر شود تا در صورت وصول نشدن چک امکان فروش املاک برای شرکت پاسارگاد فراهم آید.
رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل افزود: با خرید قیر انتظار می‌رود کارخانه آسفالت شهرداری به سرعت فعالیت خود را از سر بگیرد و در یک شرایط مناسب عملیات آسفالت‌ریزی در کوچه‌ها و معابر در فصل کاری محدود رقم بخورد.
انصاری روند کار در این زمینه و خرید قیر را قانونی اعلام کرد و گفت: مباحث مختلفی در کمیسیون‌ها در این زمینه مطرح شده و شهرداری با بهترین شرایط سعی دارد تا 3 هزار تن قیر را به ارزش روز و به نرخ 24 میلیارد تومان خریداری و در قالب عملیات آسفالت‌ریزی در مناطق مختلف توزیع کند.
وی با اشاره به حمایت شورای شهر از پرداخت 4 درصد حق بیمه کارگران حجمی از بابت مشاغل سخت و زیان‌آور تصریح کرد: این حمایت از کارگران شهرداری در حقیقت کمک به بازنشستگی به موقع این نیروها و پشتیبانی از 20 سال خدمات و سختکوشی این نیروهاست.
رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل ادامه داد: اعضای شورای شهر بدون توجه به ایام پایانی خدمات‌شان در دوره پنجم سعی دارند گره‌گشای مشکلات مردم در حوزه اختیارات و وظایفشان باشند و در این راستا به دور از اجحاف و تناقض‌گوئی سعی بر پیاده کردن سیاست‌های توزیع عادلانه امکانات و اعتبارات است.
انصاری پیچیدگی کار رسیدگی به مصوبات شورای شهر در کمیته تطبیق فرمانداری و شورای استان را یادآور شد و بیان کرد: ما در مکاتبات خود سعی خواهیم کرد از موازی‌کاری در این حوزه جلوگیری شود چرا که قرار نیست هر مجموعه‌ای به ساز خود برای مصوبات قانونی اعضای شورای شهر ایراد و اشکالی گرفته و یا بخواهند کار مردم با تاخیر و تعلل روبرو شود.
انتهای پیام

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان