شهرداری از آتش نشانان حادثه خیابان حافظ تقدیر کند

شهرداری از آتش نشانان حادثه خیابان حافظ تقدیر کند

چهارشنبه, 01 دی,1400

شهرداری از آتش نشانان حادثه خیابان حافظ تقدیر کند

رئیس شورای شهر اردبیل

رئیس شورای شهر اردبیل:
شهرداری از آتش نشانان حادثه خیابان حافظ تقدیر کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: ضروری است تا شهردار اردبیل از آتش نشانان حریق خیابان حافظ اردبیل که با ایثارگری در محل حادثه حاضر شدند، تقدیر و تجلیل کند.
جواد انصاری در دوازدهمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل در دور ششم اظهار کرد: تجهیزات آتش نشانی اردبیل سبب شد تا آتش نشانان ما بتوانند در سریع ترین زمان ممکن نسبت به اطفای حریق اقدام کنند که اقدامی شایسته در راستای جلوگیری از حوادث غیرمرقبه بعدی بود.
وی با تقدیر از حضور بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس در جلسه علنی شورای شهر اردبیل خاطرنشان کرد: در دوره پنجم با خریداری نردبان 56 متری ، در زمان بروز حوادثی از قبیل آتش سوزی خیابان حافظ از این تجهیزات به بهترین نحو استفاده می شود.
رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل بیان کرد: این نردبان با اعتبار 3 میلیارد و 600 میلیون تومان در آذرماه سال 96 و در دوره پنجم شورای شهر اردبیل خریداری شده که امیدواریم با مساعدت نمایندگان مردم اردبیل در مجلس شاهد ارتقای امکانات و تجهیزات آتش نشانی در اردبیل باشیم.
انصاری خواستار تقدیر ویژه از این آتش نشانان از سوی شهرداری اردبیل شد و گفت: انتظار می رود از این ایثارگران که با جان و دل خود را به دل آتش زده و مانع از شیوع آتش به سایر طبقات شدند به نحو شایسته تقدیر به عمل آید.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برخی از شرکت های خدماتی همکار شهرداری از پرداخت 4 درصد کارگران امتناع می کنند، گفت: ضروری است تا شهردار اردبیل همانطور که در بحث حقوق کارکنان به صورت جدی وارد عمل شده در پرداخت 4 درصد کارگران نیز مماشاتی نکرده و حق و حقوق کارگران زحمتکش شهرداری با مطلوبیت پرداخت شود.
رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل همچنین یاد و خاطره شهید پیرلو سفیر ایران در یمن را گرامی داشت و بیان کرد: این شهید بزرگوار فرزند سبلان بودند که در هشت سال دفاع مقدس جان خود را برای این کشور در طبق اخلاص گذاشتند.
انتهای پیام
Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان