شهرداری اردبیل جهت پذیره نویسی اوراق مشارکت سریعا اقدام کند

شهرداری اردبیل جهت پذیره نویسی اوراق مشارکت سریعا اقدام کند

پنجشنبه, 22 مهر,1400

شهرداری اردبیل جهت پذیره نویسی اوراق مشارکت سریعا اقدام کند

زهرا قدیمی در حاشیه هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر اردبیل ضمن تبریک آغاز ماه ربیع الاول، در خصوص تخصیص اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی جهت بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی بیان کرد: با توجه به اینکه اوراق مشارکت این اعتبار، منتشر شده و ۳۰ میلیارد تومان از سوی سازمان برنامه و بودجه و ۳۰ میلیارد باقیمانده نیز از سوی بانک ملی تامین شده، لازم است شهرداری جهت پذیره نویسی اوراق مشارکت سریعا اقدام کند.
وی با اشاره به اینکه برای پذیره نویسی بازه زمانی ۳۰ الی ۶۰ روزه لازم است افزود: شهرداری نباید این فرصت را از دست دهد هرچند احساس می شود تا کنون نیز زمان از دست رفته اما می توان با پیگیری های لازم این موضوع را حل کرد.
عضو شورای شهر اردبیل در رابطه با وضعیت رانندگان شهرداری نیز اذعان کرد: با دستورالعمل صادره از سوی وزارت کشور در خصوص تغییر شرایط بکارگیری رانندگان و کارکنان در شهرداری ها، احساس می شود وضعیت رانندگان و سایر کارکنان فصلی شهرداری اردبیل با شرایط جدید همخوانی ندارد و این موضوع نگرانی هایی را برای این قشر ایجاد کرده است.
قدیمی گفت: ضروری است در این خصوص ابعاد موضوع از همه جوانب در شورا بررسی و به شهرداری ابلاغ شود و شهرداری نیز با ارائه ادله منطقی به وزارت کشور، از بروز مشکلات متعدد در زندگی این کارکنان که غالبا سابقه چندین ساله در شهرداری دارند جلوگیری به عمل آید.

انتهای پیام /

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان