شهرداري خيري از سازمان همياري نديده است

شهرداري خيري از سازمان همياري نديده است

پنجشنبه, 22 مهر,1400

شهرداري خيري از سازمان همياري نديده است

علیرضا غریبی عضو شوراي شهر اردبيل

علیرضا غریبی عضو شوراي شهر اردبيل:
شهرداري خيري از سازمان همياري نديده است.
🔹️عضو شوراي اسلامي شهر اردبيل گفت: شهرداري اردبيل خير و بركتي از سازمان همياري شهرداري‌ها نديده و در هيچ پروژه‌اي مشاركت نداشته است.
🔹️عليرضا غريبي در جلسه رسمي شوراي شهر اردبيل با اشاره به عدم رسيدگي لايحه افزايش سهم شهرداري در سازمان همياري در كميسيون تخصصي اظهار كرد: بدون هماهنگي اعضاي شوراي شهر اين لايحه در جلسه مطرح شد در حالي كه بايد در كميسيون‌ها به صورت دقيق مورد بحث و بررسي قرار مي‌گرفت تا ابعاد مختلف آن مورد توجه قرار مي‌گرفت.
🔹️وي تصريح كرد: اينكه شهرداري سهم خود را در سازمان همياري افزايش مي‌دهد و همياري نيز يك دستگاه خودرو در اختيار شهرداري قرار مي‌دهد، قابل بررسي است و اينكه شهرداري از كدام قطعات و سهم خود به ارزش پنج ميليارد تومان به سازمان همياري خواهد داد، در جاي خود قابل تأمل است.
🔹️عضو شوراي اسلامي شهر اردبيل گفت: تاكنون شهرداري اردبيل هيچ خيري از سازمان همياري نديده و به اندازه سهم خود نتوانسته از پشتيباني اين مجموعه بهره‌مند شود و به نظر مي‌رسد افزايش سهم در اين سازمان به نفع شهرداري نخواهد بود.
🔹️غريبي افزود: هر چند مساعدت استاندار اردبيل به شهرداري در تخصيص قطعات زمين به ارزش پنج ميليارد تومان جاي قدرداني دارد اما بهتر است در بررسي اين لايحه دقت نظر بيشتري را داشته باشيم.
انتهای پیام /
 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان