سهم شهرداری در پارکینگ درخشان به صورت شفاف مشخص شود

سهم شهرداری در پارکینگ درخشان به صورت شفاف مشخص شود

پنجشنبه, 02 بهمن,1399

سهم شهرداری در پارکینگ درخشان به صورت شفاف مشخص شود

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل:
سهم شهرداری در پارکینگ درخشان به صورت شفاف مشخص شود
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل گفت: سهم شهرداری اردبیل در پروژه پارکینگ درخشان باید مشخص و معلوم شود و ابهامات در این زمینه از بین برود.
حسین افسانه در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: این قرارداد مشارکتی نیست بلکه قرارداد پیمانی است به طوری که از اول احداث پروژه قرار بود سهم سرمایه‌گذار و شهرداری مشخص شود و ابهامات از بین برود.
وی با بیان اینکه فاز اول پروژه شامل پارکینگ سال‌هاست تکمیل شده و سازنده بنا از آن بهره‌برداری می‌کند، خاطرنشان کرد: به دنبال آزادسازی مغازه‌های اطراف پارکینگ توسط سازنده این بنا مقرر شد تا سهم او از 279 مترمربع بخش تجاری مشخص شود که به دلیل افزایش قیمت سازنده بنا مدعی است تا به ازای هر مترمربع یک میلیون و 700 هزار تومان هزینه دریافت کند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل افزود: در کنار همه فراز و نشیب‌ها در اجرای این پروژه در 6 سال اخیر هنوز به شکل اعداد و ارقام مشخص و شفاف نیست که سهم شهرداری و مشارکت کننده چگونه است و این پروژه چگونه می‌خواهد به بهره‌برداری برسد.
افسانه بیان کرد: ضرورت دارد سهم شهرداری از تملک واحدهای تجاری، انباری و نحوه بهره‌برداری از پارکینگ و تالار مشخص شود تا همه مردم نیز در جریان روند احداث و بهره‌برداری از این پروژه قرار گیرند.
وی با انتقاد از افرادی که به ناحق اعضای شورا را متهم به عدم حمایت از سرمایه‌گذار و فراری دادن آنها می‌کنند، تصریح کرد: خود بنده بارها اعلام کردم که با هرگونه سرمایه‌گذاری در استان اما با شرایط مالی و اجرایی شفاف موافق هستم و کسی نیز مخالف سرمایه‌گذاری در شهر اردبیل نیست.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل گفت: وظیفه ما در شورا نظارت بر کارهای عمرانی و اجرایی است و به دور از تهمت‌زنی و افترازنی باید نحوه قراردادها مشخص و معلوم شود.
افسانه ضرورت تکمیل پروژه مهم و حساس کنترل ترافیک را یادآور شد و بیان کرد: ضرورت دارد تا این پروژه که ردیف اعتباری مشخص دارد به سرعت اجرایی و شکل عملیاتی به خود بگیرد.
انتهای پیام

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان