سازندگان بنا نباید نخاله‌های ساختمانی را به حال خود رها کنند

سازندگان بنا نباید نخاله‌های ساختمانی را به حال خود رها کنند

پنجشنبه, 27 آذر,1399

سازندگان بنا نباید نخاله‌های ساختمانی را به حال خود رها کنند

رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه‌گذاری شورای شهر اردبیل: 

رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه‌گذاری شورای شهر اردبیل: 
سازندگان بنا نباید نخاله‌های ساختمانی را به حال خود رها کنند 
رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه‌گذاری شورای شهر اردبیل گفت: سازندگان بنا نباید نخاله‌های ساختمانی را در شهر اردبیل به حال خود رها کرده و اسباب رنجش دیگران را فراهم آورند. 
یعقوب عزیززاده در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: شهرداری باید در زمان صدور پروانه تعهدنامه‌ای را از سازندگان بنا در تخلیه مناسب نخاله‌های ساختمانی دریافت کند تا کوچکترین تخلفی در این حوزه انجام نشود. 
وی تصریح کرد: باید سازندگان بنا نخاله‌های ساختمانی را به ایستگاه‌های موقت منتقل کرده تا شهرداری از این محل نخاله‌ها را جمع‌آوری و به ایستگاه دائمی منتقل کند. 
رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه‌گذاری شورای شهر اردبیل گفت:‌ در این فرآیند باید نظارت دقیقی انجام شود تا نخاله‌ها در محل دیگری تخلیه نشده و نابسامانی شهری و سیما و منظر نامطلوبی را در ورودی‌های شهر شاهد نباشیم. 
عزیززاده به تعهدات شهرداری در احداث پروژه مشارکتی شهریار اشاره کرد و افزود: شهرداری برای خرید واحدهای خدماتی تسهیلاتی را از بانک مسکن دریافت کرده و به دلیل طولانی شدن تقسیط این بدهی‌ها باید سود دوران مشارکت را خود شهرداری پرداخت کند. 
وی خاطر نشان کرد: قطعا شهرداری با مجوز شورا این کار را انجام داده و نباید بیش از این تأخیری در پرداخت تسهیلات به وجود آید چرا که این امر به ضرر شهرداری خواهد بود. 
عزیززاده در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: متأسفانه با ٢٥درصد سوددوران مشاركت و قسمتي نيز با ٢٢در صد سود مشاركت  این تسهیلات به شهرداری پرداخت شده و به ازای هر واحد 40 میلیون تومان تسهیلات گرفته شده که با صدور پایان کار و فروش این واحدها باید تقسیط بدهی و همچنین پرداخت اقساط شروع شود. 
وی ادامه داد: نباید پایانه درون شهری در ترمینال اردبیل به سازمان تاکسیرانی واگذار شود چرا که این امر شبهه‌ناک خواهد بود. 
عزیززاده بیان کرد: بهتر است این پایانه مسافری با مشارکت بخش خصوصی فعالیت خود را انجام دهد تا با جلب نظر مردم به ویژه مسافران سرویس‌های امنی از داخل ترمینال برای شهروندان ایجاد شود. 
وی در ادامه اظهار کرد:‌ به هیچ وجه با واگذاری این مجموعه موافق نیستیم و در صورتي كه در نهايت و بالاجبار شهرداري با قيمت كارشناسي با كاربري اژانس مسافري شخصي ابتياع نمايد و شهرداري خودش نسبت به مديريت اژانس مسافري شخصي ( درون شهري )انجام دهد وي اظهار نمود تمام تلاشمان باید بر جلب اعتماد مردم در استفاده از این پایانه مسافری درون شهری باشد. 
رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه‌گذاری شورای شهر اردبیل اقدام شهرداری را در نوسازی ناوگان عمومی امر مبارک و نیک توصیف کرد و گفت: نوسازی 75 دستگاه اتوبوس شهری می‌تواند به استقبال مردم از ناوگان حمل و نقل عمومی کمک کند. 
انتهای پیام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان