زهرا قدیمی/محدودیت فصل کاری برای شهرداری تعریف نکردیم

زهرا قدیمی/محدودیت فصل کاری برای شهرداری تعریف نکردیم

چهارشنبه, 13 تیر,1397

زهرا قدیمی/محدودیت فصل کاری برای شهرداری تعریف نکردیم

نائب رئیس شورای شهر اردبیل:
محدودیت فصل کاری برای شهرداری تعریف نکردیم
نائب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: ما در سال 97 محدودیت فصل کاری برای شهرداری اردبیل تعریف نکردیم بلکه تلاش بر این است تا از هر فرصت برای تکمیل پروژه‌های عمرانی و خدماتی استفاده شود.
زهرا قدیمی در جریان بازدید اعضای شورای شهر اردبیل از پروژه‌های عمرانی شهرداری اردبیل اظهار کرد: مردم از ما انتظار دارند تا به عنوان نماینده آنها وظیفه و رسالت نظارت خودمان را به شایستگی انجام دهیم که از همین روی به همت رئیس کمیسیون عمرانی شورای شهر تصمیم گرفتیم تا از پروژه‌های متعدد شهرداری در فصل کاری بازدیدی را انجام دهیم.
وی روند اجرای پروژه‌های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و زیربنایی را به رغم همه محدودیت‌های منابع مالی خوب و رضایت‌بخش دانست و خاطرنشان کرد: ما با این نظارت‌ها در حقیقت همراهی و همصدایی خود را با شهردار اردبیل اعلام می‌کنیم تا در رسیدن به اهداف تعیین شده بتوانیم شایسته و مطلوب عمل کنیم.
نائب رئیس شورای شهر اردبیل تصریح کرد: ما در این بازدید نیم روزه از نزدیک با مراحل اجرای پروژه، ضعف‌ها و کاستی‌ها و نقاط قوت آن آشنا شدیم به طوری که در پل قدس که از دوره چهارم شورا شروع شده و همچنان نیز ادامه دارد شورا و شهرداری با احساس مسئولیت بیشتر سعی می‌کنند تا با تامین اعتبار مورد نیاز این پروژه را یا در سال 97 و یا اوایل 98 تکمیل کرده و زمینه بهره‌برداری از آن را فراهم کنند.
قدیمی افزود: هر چند در فرآیند احداث این پل برخی کاستی‌ها و نارسائی‌ها مشهود است اما همین که پیمانکار پروژه در فازهای مختلف در حال انجام عملیات عمرانی است مقرر شد با تامین اعتبار مورد نیاز پروژه در فرجه زمانی تعریف شده به اتمام برسد.
وی در مورد اجرای 30 پروژه عمرانی و خدماتی در مجموعه تفریحی – توریستی شورابیل بیان کرد: شورا و شهرداری تمام هم و غم خود را به کار گرفته تا فرصت‌های سرمایه‌گذاری را با ایجاد بسترهای مناسب در این مجموعه فراهم کند.
نائب رئیس شورای شهر اردبیل تصریح کرد: در راستای خدمات‌رسانی به مردم که باید در شان و شایستگی آنها باشد هدفگذاری ما در دوره پنجم شورا بر این بوده تا حرکت و اقدامی ماندگار در این چهار سال به یادگار بگذاریم تا در آینده به نیکی از همه ما یاد شود.
قدیمی ادامه داد: علاوه بر پل قدس و پروژه عظیم شورابیل در هر کوی و برزن و نقطه این شهر به شکل ملموس و عینی می‌توان آثاری از خدمات متنوع شهرداری را به عینه مشاهده کرد که قطعا شورای پنجم با حمایت و پشتیبانی همه جانبه از این فعالیت‌ها در کنار شهرداری و این مجموعه پرتلاش است.

 

 

 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان