رحیم آقازاده /طرح تفکیک زباله از مبدا عملیاتی نشده است

رحیم آقازاده /طرح تفکیک زباله از مبدا عملیاتی نشده است

جمعه, 01 تیر,1397

رحیم آقازاده /طرح تفکیک زباله از مبدا عملیاتی نشده است

#رحیم_آقازاده_رئیس_کمیسیون_خدمات شهری_شورای_اسلامی_شهر_اردبیل

🔴طرح تفکیک زباله از مبدا عملیاتی نشده است

🔸رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اردبیل گفت: ما در انجام وظیفه و تکالیفی که بر عهده داریم باید به بهترین شکل عمل کنیم که قطعا در صورت مسلط شدن به قوانین و مقررات می‌توانیم این ماموریت و مسئولیت را به خوبی به انجام برسانیم.
🔸رحیم آقازاده به برخی دغدغه‌ها و نگرانی‌های زیست محیطی در کلانشهر اردبیل اشاره و خاطرنشان کرد: باید با تعامل و تصمیم‌گیری مناسب در مسیر حل این مسایل و نگرانی‌ها گام برداریم.
🔸وی با انتقاد از حضور سگ‌های ولگرد در مناطق مختلف شهر و ایجاد مزاحمت برای شهروندان تصریح کرد: ما با یک برنامه‌‌‌‌ریزی آموزشی می‌توانیم طرح تفکیک زباله‌ها را از مبدا در قالب زباله‌های تر و خشک انجام دهیم تا ببا تعیین یک محل مناسب نسبت به دفن آن اقدام کنیم که حتی موفق به این کار نیز نشده‌ایم.
🔸آقازاده افزود: در حالی که در ممالک پیشرفته مشکل پسماند سال‌هاست که برطرف شده است، گفت: ما هنوز نتوانسته‌ایم طرح تفکیک از مبدا را به انجام برسانیم که صحبت از تولید برق و کمپوست از زباله می‌کنیم در حالی که هیچ کار خاصی در این زمینه انجام نشده است.
🔸وی ضرورت کاشت گونه‌های سازگار با محیط طبیعی اردبیل را با هدف افزایش سرانه فضای سبز یادآور شد و بیان کرد: 40 سال است که در این مملکت تنها حرف می‌زنیم اما در عمل هیچ کار خاصی انجام نشده است.
🔸عضو شورای شهر اردبیل خطاب به مدیر کل محیط زیست استان اردبیل گفت: اغلب ویلاسازی‌ها و تخریب محیط زیست، طبیعت و جنگل‌ها به دست روسا و مدیران و مسئولان انجام می‌شود که ما نظیر این خیانت را در گردنه حیران و اخیرا در ویندکلخوران شاهد هستیم که عده‌ای با خیانت به اعتماد مردم سعی می‌کنند به عرصه مسئولیت‌پذیری و مدیریت جامعه ما به شکل جدی ضربه بزنند.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان