رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه گذاری شورای شهر اردبیل: رویکردشورا و شهرداری تحول شهر با همراهی سرمایه‌گذاران است

رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه گذاری شورای شهر اردبیل: رویکردشورا و شهرداری تحول شهر با همراهی سرمایه‌گذاران است

یکشنبه, 25 فروردین,1398

رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه گذاری شورای شهر اردبیل: رویکردشورا و شهرداری تحول شهر با همراهی سرمایه‌گذاران است

رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه گذاری شورای شهر اردبیل:
رویکردشورا و شهرداری تحول شهر با همراهی سرمایه‌گذاران است
🔻سخنگوی شورای شهر اردبیل گفت: رویکرد شورا و شهرداری در سال 98 تحول شهر با همکاری سرمایه‌گذاران است که نمود این امر در منطقه شورابیل به منصه ظهور می‌رسد. 🔻زهرا قدیمی در شصت و دومین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: ما از اجرای پروژه‌های مشارکتی از سوی سرمایه‌گذاران در اردبیل حمایت می‌کنیم و در سال جدید همکاری‌های گسترده‌ای را با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در راستای ایجاد طرح‌های بزرگ انجام خواهیم داد.
🔻وی حضور سرمایه‌گذاران به منظور اجرای طرح‌های مشارکتی را در اردبیل مناسب ارزیابی و خاطرنشان کرد: اجرای طرح زیپ لاین با دوچرخه و مسیر دوم پیاده‌روی با مکان‌یابی مناسب تحولی شگرف در شورابیل ایجاد می‌کند که شورای شهر اردبیل با حمایت از این طرح‌ها در راستای جلوه‌گری بیشتر این منطقه بکر طبیعی تلاش می‌کند.
🔻سخنگوی شورای شهر اردبیل تسهیل در امور سرمایه‌گذاران از سوی شوری شهر و شهرداری را یادآور شد و بیان کرد: ما در کمیسیون‌های مختلف شورای شهر در راستای روان‌سازی امور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم و در ماه‌های آینده ثمرات تلاش اعضای شورای شهر در جذب سرمایه‌گذاران برای ایجاد طرح‌های مشارکتی در منطقه را شاهد خواهیم بود.
🔻قدیمی در بخش دیگری از سخنان خود همچنین با اشاره به تلاش شهرداری اردبیل در جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای رونق سیمای شهری بیان کرد: اجرای پروژه‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شورابیل این منطقه را به برند گردشگری استان تبدیل خواهد کرد و در این راستا رویکرد اصلی ما در سالجاری تحول شهر با همراهی و مشارکت سرمایه‌گذاران است.
🔻وی ایجاد بستر مناسب برای حضور سرمایه‌گذاران در اردبیل را یادآور شد و تصریح کرد: هیچ مانع‌تراشی از سوی شورا و شهرداری برای حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در اردبیل وجود ندارد و ما تمام طرح‌های آنها را در  کمیسیون‌های تخصصی شورا با وسواس و دقت تمام بررسی کرده و زمینه تسهیل امور آنان را فراهم می‌کنیم.

🔻 رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه گذاری شورای شهر اردبیل تحول سیمای شهری و تبدیل اردبیل به برند گردشگری را از اهداف مهم شورای شهر و شهرداری اعلام کرد و گفت: شهرداری اردبیل در سال‌های اخیر و با همکاری شورای شهر با اجرای طرح‌های مشارکتی در شورابیل این منطقه را از یکنواختی خارج کرده که امیدواریم با اجرای طرح زیپ لاین با دوچرخه( برای اولین بار در خاورمیانه) که سرمایه‌گذار آن تجربه اجرای چندین طرح از این قبیل را دارد شهروندان از ثمرات و نتایج این تعامل و همکاری بیش از پیش بهره‌مند شوند.
🔻قدیمی اجرای مسیر پیاده‌روی سلامت در شورابیل به طول 7 کیلومتر را تجربه خوب شهرداری و شورای شهر دانست و گفت: اجرای مسیر دوم پیاده‌روی نیز قطعا با استقبال مناسب مردم روبرو خواهد شد که در این خصوص ضروری است شهرداری با لحاظ قرار دادن امنیت مسیر و رعایت ایمنی این پروژه را نیز به نحو احسن و با جانمایی مناسب کلید بزند.
🔻وی اجرای پروژه‌های مشارکتی را در اردبیل رکن اساسی در توسعه آن خواند و افزود: هدف شورای شهر و شهرداری اردبیل خروج آن از تک‌بعدی بودن و نیل به سمت انسان‌محوری و فرهنگ‌مداری است که در روزهای اخیر با افتتاح پیاده‌راه عالی قاپو و استقبال بی‌نظیر مردم از این مکان شاهد افزایش اعتماد عمومی مردم به شورا و شهرداری بودیم.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان