رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل: سازمان آرامستان‌ها فضای خدمت‌رسانی مطلوب‌تری را در اردبیل فراهم کرده است

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل: سازمان آرامستان‌ها فضای خدمت‌رسانی مطلوب‌تری را در اردبیل فراهم کرده است

دوشنبه, 13 مهر,1394

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل: سازمان آرامستان‌ها فضای خدمت‌رسانی مطلوب‌تری را در اردبیل فراهم کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آقای اسفندیار هوشیار امشب در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل که خود نماینده شورای شهر در سازمان آرامستان‌ها است در تشریح اقدامات انجام شده دراین سازمان اظهار کرد: با توجه به مدیریت توانمند در این سازمان کارهای خوب و شایسته‌ای برای ارائه خدمات به مردم به شکل کمی و کیفی در نظر گرفته شده است که در کنار افزایش محدوده آرامستان بهشت زهرا دیگر خبری از نابسامانی‌های گذشته نیست. 
ایشان حصارکشی‌های انجام شده در اکثر آرامستان‌ها و ارائه خدمات کیفی و استاندارد برای مراجعان را در کنار ارائه خدمات پزشکی قانونی، نوبت‌دهی مناسب وانجام اعمال غسل درگذشتگان و اموات در این محل گفت: محل مناسبی برای برگزاری نماز میت، شست و شوی مناسب و انتقال سریع اجساد برای کفن و دفن و دیگر اقدامات انجام شده تا همه مسائل به صورت قانونی و شرعی در مهلت تعیین شده و زمان مقرر انجام شود. 
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل با بیان اینکه سعی شده است تا با راه‌اندازی نمایندگی پزشکی قانونی خانواده‌های اموات و درگذشتگان به سرعت کارهای کفن و دفن و صدور مجوزها را انجام دهند، بیان کرد: ساز و کاری پیش‌بینی شده تا همه کارها در داخل مجموعه سازمان آرامستان‌ها انجام شده و با پرداخت هزینه‌ها امکان تدفین درگذشتگان در بهشت زهرا فراهم آید. 
حاج آقا هوشیار به سطح اختلاف قبور برخی از آرامستان‌ها و حل این مشکل در برنامه‌ریزی‌های انجام شده در قالب بهسازی آرامستان‌‌های اردبیل اشاره کرد و افزود: در آرامستان علی آباد که سطح اختلاف بالا است طرح‌های بهسازی و بازسازی با تامین بخشی از اعتبار توسط فرمانداری در اولویت قرار گرفته است. 
این مسئول ادامه داد: ما پیشنهاد کردیم دو واحد مسکونی که در داخل آرامستان علی آباد است خریداری شده تا نسبت به برگزاری برخی از مراسم‌ها و انجام بخشی از امور در این محدوده کارها انجام شود. 
عضو شورای شهر اردبیل در ادامه سخنان خود به پرداخت هزینه‌ها از سوی شهرداری‌ها برای برگزاری همایش‌ها و برنامه‌ها مختلف اشاره کرد و گفت: به نظر می‌رسد شورا و شهرداری در این زمینه می‌تواند با تدبیر بیشتر و بررسی همه‌جانبه امر اقدام کند تا به صورت منطقی کمک‌ها انجام شود. 
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشیار در پایان سخنان خود عنوان کرد: اگر این پرداختی‌ها منطقی و برمبنای درست باشد ما با پیشنهاد دادگستری استان در تامین بخشی از هزینه‌ها برای برگزاری همایش امور ایثارگران که به انجام رسیده موافقت کرده و با ان مخالفتی نخواهیم داشت. 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان