رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اردبیل: پروژه‌های شهری از زمان‌بندی و برآورد هزینه‌ای عقب هستند

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اردبیل: پروژه‌های شهری از زمان‌بندی و برآورد هزینه‌ای عقب هستند

یکشنبه, 20 مرداد,1398

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اردبیل: پروژه‌های شهری از زمان‌بندی و برآورد هزینه‌ای عقب هستند

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اردبیل:
پروژه‌های شهری از زمان‌بندی و برآورد هزینه‌ای عقب هستند
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اردبیل گفت: پروژه‌های عمران شهری اردبیل از برآورد هزینه‌ای و زمان اجرا عقب هستند که باید در کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر برای تسهیل امور تصمیم‌گیری شود.
رحیم آقازاده در جریان بازدید اعضای شورای شهر اردبیل از پروژه‌های شورابیل با اظهار نارضایتی از روند پروژه‌های اجرایی شهرداری در سطح شهر اظهار کرد: بسیاری از پروژه‌ها براساس مصوبه شورا جلو نرفته و باید علت را جویا شویم که به چه دلیل پروژه‌های عمران شهری و حتی برخی پروژه‌های اجرایی در شورابیل روند کندی دارد.
وی ضرورت محوطه‌سازی و ساماندهی اطراف موزه دفاع مقدس را یادآور شد و خاطرنشان کرد: باید براساس طرح مصوب این محوطه‌سازی در کنار ورودی جدید شورابیل انجام شود تا این مجموعه فرهنگی و ارزشی در آینده‌ای نزدیک به محل بازدید نسل‌های آینده از این سرمایه 8 ساله منجر شود.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اردبیل در مورد وضعیت رودخانه بالیقلوچای و اهمیت کف‌سازی و ساماندهی حریم این رودخانه بیان کرد: شورای شهر ضمن رصد و بررسی دقیق در این زمینه و برآورد انجام شده کار را به صورت شفاف و در قالب مصوبه‌ای به پیمانکار سپرده است که ضرورت دارد در کوتاهترین زمان این فعالیت‌ها و برنامه‌ها در چارچوب مشخص شروع شود.
آقازاده با بیان اینکه بالیقلوچایی به هیچ وجه وضعیت رضایتبخش و قابل قبولی ندارد، گفت: در محدوده بسیج تا ایستگاه سرعین چهره زننده و نازیبای این رودخانه دل هر شهروند و گردشگری را می‌آزارد و به هیچ وجه قرار نیست در این حریم زباله‌ای به حال خود رها شده و شاهد رویش علف‌های هرز باشیم.
عضو شورای شهر اردبیل تصریح کرد: ما انتظار داریم شهرداری در اجرای پروژه‌ها به برآورد هزینه‌ای و زمان کار توجه و دقت لازم را داشته باشد تا مطالبات به حق مردم و روند مناسب کارها تامین شود.
آقازاده ادامه داد: ما با این وضعیت اجرای کند پروژه‌های عمرانی شرمنده مردم هستیم چرا که نتوانستیم به وعده‌های خودمان و قول‌هایی که دادیم عمل کنیم در حالی که براساس زمان‌بندی قرار بود در کمترین زمان ساماندهی بالقلو به نتیجه برسد که حتی تصمیمات و خواسته‌های شورای شهر تحقق نیافته و به نوعی در این زمینه بدعهدی‌هایی را شاهد هستیم.
وی افزود: امیدواریم شهرداری به صورت سازمان یافته و برنامه‌ریزی شده در راستای حفظ منافع مردم کارهایش را انجام داده و شهر را از حالت سردرگمی نجات دهد.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان