رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل: نباید منابع ماده 17 را به حراج گذاشت

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل: نباید منابع ماده 17 را به حراج گذاشت

چهارشنبه, 28 فروردین,1398

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل: نباید منابع ماده 17 را به حراج گذاشت

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل:
نباید منابع ماده 17 را به حراج گذاشت
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل گفت: نباید در این ابتدای سال منابع ماده 17 شهرداری را به حرج گذاشته و به سرعت آن را خرج کنیم.
حسین افسانه در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: قرار است در طول سال 600 میلیون تومان از محل ماده 17 شهرداری صرف کارهای عام‌المنفعه و کمک به مجموعه‌های مختلف کند که ما حق نداریم این منابع را بدون حساب و کتاب خرج کرده و هزینه کنیم.
وی خاطرنشان کرد: در این شرایط خطیر اقتصادی که معلوم نیست شهرداری 450 میلیارد تومان منابع درآمدی خود را به دست آورده و اوضاع مالی شهرداری بهتر از سال‌های گذشته نخواهد بود ما بخواهیم برای سه فقره واگذاری واحد تجاری به ورزشکاران منابع ماده 17 را هزینه کرده و در آن را تخته کنیم.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل افزود: امیدواریم در این اوضاع که منابع باید با احتیاط بیشتر در شهرداری و شورا هزینه شود با اولویت و در صورت واگذار نشدن زمین در سال‌های گذشته آن هم از محل منابع تفکیک اراضی به نام‌آوران و قهرمانان پرداخت شود تا برخی نارسائی‌ها و مشکلات گریبانگیر شهرداری نشود.
افسانه تصریح کرد: شهرداری هر جا توافق کند قطعا سهم خود را خواهد برد و در تغییر کاربری که در شهرک آتاماشین انجام شده از قبل همین توافق قطعه زمینی به قهرمانان ورزشی واگذار شده که دیگر نیازی نیست در این شرایط سخت اقتصادی و درآمدی شهرداری ما بخواهیم واحد تجاری را در شوراسنتر به این قهرمانان واگذار کنیم.
وی افزود: محال امر است که تغییر کاربری اتفاق بیفتد اما شهرداری سهمی دریافت نکند که امیدواریم از محل ماده 17 پرداختی‌ها به صورت شفاف و روشن در طول سال انجام شود.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل به واگذاری زمین بای احداث مسجد در شهرک ولایت از سوی راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: باید در صورت جلسه به صورت دقیق و روشن و با مدارک تعلق این زمین به راه و شهرسازی مشخص و مستند شود تا در آینده دچار مشکل و گرفتاری نشویم.
افسانه همچنین به پروژه‌های مشارکتی در شورابیل نیز اشاره و خاطرنشان کرد: ما در کمیسیون تصمیم گرفتیم تا پروژه مشارکتی خرید ماشین برقی و کالسکه از طریق انتشار آگهی و مزایده باشید تا برخی شبهات و شائبه‌ها در واگذاری پروژه‌ها به سرمایه‌گذاران از بین برود.
وی اظهار کرد: ما هر چند باید پروژه‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری در شورابیل را به افراد توانمند، باسابقه و کاربلد بدهیم اما بهتر است از بین شرکت کنندگان در آگهی مزایده فرد منتخب براساس قوانین و مقررات مشخص و اجرای پروژه‌ها انجام شود.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل بیان کرد: انتشار این آگهی باید به صورت تفکیک شده انجام شود تا تداخلی در اجرای پروژه‌های مشارکتی اتفاق نیفتد.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان