رئیس کمیسیون ایثارگران شورای شهر اردبیل: الگوی مقاومت دوران دفاع مقدس راهبرد گذر از مشکلات اقتصادی است

رئیس کمیسیون ایثارگران شورای شهر اردبیل: الگوی مقاومت دوران دفاع مقدس راهبرد گذر از مشکلات اقتصادی است

شنبه, 07 مهر,1397

رئیس کمیسیون ایثارگران شورای شهر اردبیل: الگوی مقاومت دوران دفاع مقدس راهبرد گذر از مشکلات اقتصادی است

رئیس کمیسیون ایثارگران شورای شهر اردبیل:
الگوی مقاومت دوران دفاع مقدس راهبرد گذر از مشکلات اقتصادی است


رئیس کمیسیون ایثارگران شورای شهر اردبیل گفت: الگوی مقاومتی که ملت ایران در دوران دفاع مقدس از خود به یادگار گذاشتند می‌تواند منشا موفقیت ما در گذر از مشکلات اقتصادی باشد.
جواد انصاری در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با گرامیداشت هفه دفاع مقدس اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران و فرزندان رشید این مرز و بوم حرکتی ماندگار از خود به یادگار گذاشتند به طوری که جبهه شرق و غرب با دیدن ایثار، گذشت و جهاد این رزمندگان و انسان‌های سلحشور برای همیشه به عزت و عظمت این ملت پی برده است.


وی خاطرنشان کرد: ما امروز نباید اجازه دهیم تا غبار کهنگی و فراموشی بر روی ایثارگری‌ها و جهاد و شهادت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بنشیند بلکه شایسته است با یک واقع‌بینی تلاش کنیم تا سال به سال عظمت و شکوه این ایثارگری‌ها به رخ جهانیان کشیده شود.


رئیس کمیسیون ایثارگران شورای شهر اردبیل گفت: امروز آمریکا از این روحیه ایثارگری ملت ما واقعا به هراس و واهمه افتاده است و هرگز به خود اجازه نمی‌دهد تا علیه این ملت یک جنگ نظامی دیگری به راه اندازد در حالی که با حفظ همین روحیه می‌توانیم در گذر از مشکلات و برخی نارسائی‌ها موفق عمل کنیم.
انصاری با بیان اینکه جنگ اقتصادی دشمن در شرایط فعلی نمی‌تواند خدشه‌ای بر ایمان استوار و مقاومت ملت ما وارد آورد، تصریح کرد: مردم ما همان‌ ملتی هستند که در هشت سال دفاع مقدس با دست خالی اما با دلی مطمئن و ایمانی راسخ در مقابل ابرقدرت‌های شرق و غرب ایستادگی کرده و پیروز شدند.


وی ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس ما به ظاهر با عراق در حال جنگ بودیم اما همه کشورهای متخاصم با پشتیبانی از صدام به جنگ با ایران آمده بودند اما آنچه که در این میدان حاصل جهانیان شد غرور و عظمت ایران و خفت و خواری بدخواهان نظام بود.


رئیس کمیسیون ایثارگران شورای شهر اردبیل تحریم‌های عملی شده علیه ایران را فکری بچه‌گانه از طرف شیطان بزرگ آمریکا و سرکرده او ترامپ اعلام کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب راهکارهای عملی و اعتقادی را با نام گذاشتن سال‌های متمادی با مضامین اقتصادی و مقاومت برای مردم تبیین کرده‌اند و ملت ما با قرار گرفتن در زیر پرچم ولایت برای چندمین بار متوالی تودهنی محکمی به قدرت‌های برزگ جهان خواهد زد.


وی همچنین حادثه دلخراش اهواز وشهادت جمعی از هموطنان عزیزمان را تسلیت گفت وبیان کرد:استکبار وایادی نفرت انگیز آنها با چنین اقداماتی نمی توانند اراده ملت ایران را تضیع کنند.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان