رئیس شورای شهر اردبیل: شورا در مساعدت به مجموعه‌های خیریه بی‌تمنا عمل کرده است

رئیس شورای شهر اردبیل: شورا در مساعدت به مجموعه‌های خیریه بی‌تمنا عمل کرده است

پنجشنبه, 02 آبان,1398

رئیس شورای شهر اردبیل: شورا در مساعدت به مجموعه‌های خیریه بی‌تمنا عمل کرده است

رئیس شورای شهر اردبیل:
شورا در مساعدت به مجموعه‌های خیریه بی‌تمنا عمل کرده است
رئیس شورای شهر اردبیل گفت: شورا و شهرداری اردبیل در کمک و مساعدت به مجموعه‌های مردمی و خیریه و عام‌المنفعه بی‌تمنا و صمیمانه عمل کرده و سعی داشته تا گره‌گشای مشکلات آنها باشد.
 علیرضا پوستی در دیدار اعضای شورای شهر اردبیل با بنیاد حمایت از کودکان مستند و سرطانی در اردبیل اظهار کرد: در دور پنجم شورای شهر اردبیل تمامی اعضا با درخواست بنیاد حمایت از کودکان مستمند و سرطانی و سایر نهادهای خیریه در حوزه ساخت و ساز و صدور پروانه رایگان مساعدت کرده و شاهد همراهی و همکاری بیشتر با مجموعه‌های خیریه در کمک به نیازمندان و بیماران هستیم.
وی خاطرنشان کرد: وجود این نهادها دغدغه خانواده‌های نیازمند را در رفع مشکلاتشان رفع می‌کند، چرا که با جلب کمک‌های افراد نیکوکار و انسان‌های خیرخواه فرصتی فراهم می‌آید تا خانواده‌ها با آرامش بیشتر زمینه تامین نیازمندی‌ها را فراهم کنند.
رئیس شورای شهر اردبیل گفت: قرار است بیمه سرطان برای این بیماران صادر شود تا آنها از مزایای بیمه در تامین نیازمندی‌های دارویی و درمانی خود بهره‌مند شوند.

رئیس شورای شهر اردبیل نیز با بیان اینکه ماموران شهرداری در جمع‌آوری متکدیان نباید به خشونت متوسل شوند، اظهار کرد: قرار نیست شهرداری و شورا به دنبال این خشونت‌ها و آسیب وارد شده دیه‌ای را پرداخت کند، بلکه بهتر است این ماموران با برخورد مناسب زمینه جمع‌آوری متکدیان را از سطح شهر مهیا کنند.
علیرضا پوستی ادامه داد: در صورت مقاومت متکدیان بهتر است از نیروهای انتظامی کمک گرفته شود و در کنار آن بخش حقوقی شهرداری در دفاع از حق و حقوق شهرداری و کارکنان آن با مستندات کافی وارد شده و اجازه صدور احکام قضائی را برای مجموعه شهرداری فراهم نکنند.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان