رئیس شورای شهر اردبیل: شورای شهر به تعهد مردمی در آبرسانی به کلخوران وفادار است

رئیس شورای شهر اردبیل: شورای شهر به تعهد مردمی در آبرسانی به کلخوران وفادار است

جمعه, 07 تیر,1398

رئیس شورای شهر اردبیل: شورای شهر به تعهد مردمی در آبرسانی به کلخوران وفادار است

رئیس شورای شهر اردبیل:
شورای شهر به تعهد مردمی در آبرسانی به کلخوران وفادار است


رئیس شورای شهر اردبیل گفت: اعضای شورای شهر و شهردار اردبیل به تعهدشان در قبال آبرسانی به منطقه کلخوران اردبیل متعهد هستند و بر انجام این پروژه تاکیدی جدی دارند. 

 علیرضا پوستی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: قرار است از بابت هزینه‌های حفاری شورای شهر 50 درصد تخفیف ارائه کند  تا زمینه جلب رضایت مردم و بهبود شرایط زندگی در این منطقه فراهم آید. 

وی خاطرنشان کرد: ما فراتر از تعهدات ادارات پیگیر آبرسانی به کلخوران هستیم و امیدواریم با بررسی دقیق این لایحه در کمیسیون تخصصی شورا اعضای شورای شهر با تصمیمی منطقی و عقلانی بتوانند به ساکنان این منطقه خدمات شایسته و مطلوب ارائه کنند. 

رئیس شورای شهر اردبیل افزود: به هیچ وجه اجرای این پروژه به تاخیر نیفتاده و طولانی نخواهد شد بلکه با توافقی که بین شورا و شهرداری و شرکت آب و فاضلاب شهری انجام خواهد شد به سرعت حفاری، لوله‌گذاری و آبرسانی به این نطقه از شهر اردبیل انجام خواهد شد. 

پوستی ادامه داد: شورا نهاد مردمی است که برخلاف نهاد دولتی تصمیمات و مصوبات آن براساس نظر جمعی انجام می‌شود اما اینکه انتظار داشته باشیم شرکت آبفای استان بخواهد برخلاف مقررات و بخشنامه در واگذاری انشعابات تخفیف قابل شود این کار بعید به نظر می‌رسد. 

وی ضرورت تعامل و همراهی بین شورای شهر و شرکت اب منطقه‌ای را یادآور شد و بیان کرد: نباید شرکت آب منطقه‌ای به اقدامات و حرکت‌های یکطرفه قانع باشد و مدام بخواهد از شورا و شهرداری امتیاز بگیرد در حالی که امیدواریم در یک تعامل و همکاری مشترک و نزدیک بتوانیم به نفع مردم کارها را به پیش ببریم.

رئیس شورای شهر اردبیل در هفتادمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با تسلیت فرارسیدن ایام شهادت امام صادق(ع) بیان کرد: آن حضرت به عنوان رئیس مذهب تشیع از نظر علمی و فقهی به تقویت این مکتب الهی تلاش کرده و مجاهدتی بی‌نظیر از خود نشان داد. 

پوستی به تشییع 150 شهید گمنام در تهران و ورود سه شهید گمنام و شهید مدافع حرم را به اردبیل یادآور شد و گفت: در هفته آینده با ورود پیکر این شهدای والامقام شاهد تشییع و تدفین پیکر مطهر آنها در مشگین‌شهر، خلخال و اردبیل خواهیم بود. 

در این جلسه اعضای شورای شهر با تجمیع املاک و مستغلات قطعات سه راهی آقاباقر و همچنین اخذ مجوز برای تغییر کاربری قطعات تفکیکی دانش آباد رای داده و بعد از بحث و بررسی روی اجرای شبکه آبرسانی به کلخوران این لایحه را به کمیسیون تخصصی ارجاع دادند تا با دعوت از مسئولان شرکت آب و فاضلاب زمینه بررسی دقیق و کارشناسی در این حوزه فراهم آید.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان