رئیس شورای شهر اردبیل در چهل و دومین جلسه رسمی شورا : رینگ دوم شورابیل بار ترافیکی شهر را تعدیل می‌کند

رئیس شورای شهر اردبیل در چهل و دومین جلسه رسمی شورا : رینگ دوم شورابیل بار ترافیکی شهر را تعدیل می‌کند

شنبه, 21 مهر,1397

رئیس شورای شهر اردبیل در چهل و دومین جلسه رسمی شورا : رینگ دوم شورابیل بار ترافیکی شهر را تعدیل می‌کند

رینگ دوم شورابیل بار ترافیکی شهر را تعدیل می‌کند
رئیس شورای شهر اردبیل گفت: رینگ دوم شورابیل که در حال تکمیل شدن است می‌تواند به کاهش بار ترافیکی در خیابان عطایی و جانبازان منجر شود.
علیرضا پوستی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: در حالی که شهرداری اردبیل با مشکلات مالی شدید روبروست اما با تصمیم اعضای شورای شهر مقرر شد تا با جابجایی بودجه 700 میلیون تومان از اعتبار سکانس‌های فرهنگی و هنری شورابیل به تکمیل کمربندی و خیابان پشت نمایشگاه بین‌المللی اختصاص یابد تا با بهره‌برداری از این مسیر و پارکینگ آن امکان تردد راحت مردم در این فضا فراهم آید.
وی خاطرنشان کرد: با تکمیل این کمربندی منطقه کوثر از حالت بن بست خارج شده و با نقاط دیگر شهر به ویژه شهرک نادری ارتباط برقرار و امکان کاهش بار ترافیکی در مسیر خیابان عطایی و جانبازان فراهم می‌آید.
رئیس شورای شهر اردبیل افزود: در این شرایط سخت مالی باید همت شهرداری اردبیل را ستود که توانسته است در شورابیل یک تحول جدی ایجاد کرده و در سایر مناطق شهر نیز پروژه‌های متعددی را عملیاتی کند.
پوستی ادامه داد: ضرورت دارد اعضای شورای شهر به صورت دقیق لوایح ارسال شده از سوی شهرداری را مورد تحلیل و بررسی قرار دهند و از ارائه اطلاعات غلط به افکار عمومی پرهیز کنند.
وی گفت: با توضیحات معاون شهردار به نظر می‌رسد گزارش عملکرد 6 ماهه شهرداری در سالجاری آماده ارائه به شورای شهر است و امیدواریم در هفته‌های آینده این ارائه گزارش و شفاف‌سازی کارها و فعالیت‌های انجام شده را شاهد باشیم.
رئیس شورای شهر اردبیل در چهل و دومین جلسه رسمی پارلمان محلی روز جهانی کودک و همچنین سالمندان را تبریک گفت و بیان کرد: ما باید برای هر دوی این قشر بهترین و شایسته‌ترین فضای شهرنشینی را فراهم کنیم تا کودکان و سالمندان به تناسب شرایط سنی از فضایی فراهم شده استفاده کنند.
در این جلسه معاون شهردار اردبیل نیز با بیان اینکه در 6 ماهه امسال با افزایش 60 درصدی قیمت‌ها در تامین مصالح و اجرای پروژه‌ها روبرو شدیم، اظهار کرد: این جابجایی اعتبار از بابت افزایش قیمت‌هاست چرا که ما در تامین مصالح و استفاده از ماشین‌آلات با بالا رفتن نرخ توافقی روبرو هستیم و قطعا این افزایش قیمت‌ها ما را مجبور به جابجایی هزینه‌ها کرده است.
احمدیان خاطرنشان کرد: پارکینگی که در این محدوده شورابیل در حال اجراست با مشکل معارض روبرو شده که شهرداری تلاش می‌کند به هر شکل ممکن مشکل معارض را برطرف کند.
وی با بیان اینکه گزارش عملکرد شهرداری در 6 ماهه اول امسال آماده شده است، افزود: خود مجموعه شهرداری در تکمیل خیابان سیمتری و پارکینگ آن ورود پیدا کرده تا با کمترین هزینه این پروژه به سرانجام برسد.

 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان