رئیس شورای شهر اردبیل در چهل هفتمین جلسه رسمی شورا : تفکر بسیجی جریان انقلاب و جنگ را متحول کرد

رئیس شورای شهر اردبیل در چهل هفتمین جلسه رسمی شورا : تفکر بسیجی جریان انقلاب و جنگ را متحول کرد

جمعه, 02 آذر,1397

رئیس شورای شهر اردبیل در چهل هفتمین جلسه رسمی شورا : تفکر بسیجی جریان انقلاب و جنگ را متحول کرد

رئیس شورای شهر اردبیل:
تفکر بسیجی جریان انقلاب و جنگ را متحول کرد
رئیس شورای شهر اردبیل گفت: تفکر بسیجی نه تنها جریان انقلاب اسلامی و جنگ را به نفع کشورمان تغییر داد بلکه امروز نیز به نقطه اتکای نظام اسلامی در برابر دشمنان و ایادی استکبار تبدیل شده است.
علیرضا پوستی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: هفته بسیج یادآور رشادت مردان بی‌ادعایی است که با فرمان مولای خود در جبهه‌هی مختلف دفاع از انقلاب و کشورشان حاضر شدند تا جهت جنگ و بسیاری از توطئه‌های دشمنان را به نفع نظام اسلامی تغییر داده و اسباب خنثی شدن این فتنه‌ها و توطئه‌ها را فراهم کنند.
وی ضرورت استمرار تفکر و جریان ناب بسیج را در عصر کنونی و در میدان مبارزه با تهدیدهای اقتصادی دشمنان یادآور شد و خاطرنشان کرد: هم در عرصه سازندگی و هم عرصه دفاع از این مرز و بوم ما با تکیه بر اندیشه بسیجی موفق شدیم تا بر دشمنان غلبه کنیم.
رئیس شورای شهر اردبیل با تبریک هفته وحدت به این یادگار امام راحل اشاره کرد و گفت: این هفته در حقیقت فرصت مغتنمی است تا همه مسلمانان روی اشتراکات دینی، مذهبی، اخلاقی و معنوی خود بیش از گذشته تاکید و تکیه کنند تا به واسطه یکپارچگی عظمت امت اسلامی به رخ کشیده شود.
پوستی به دومین سالگرد رحلت مداح شهیر جهان اسلام استاد سلیم موذن‌زاده اشاره و تصریح کرد: شورا و شهرداری اردبیل امسال برنامه‌های مناسبی را در گرامیداشت این استاد مسلم مداحی و مرثیه‌سرائی تدارک دیدند که طی امروز و فردا این برنامه‌ها اجرایی می‌شود.
وی از کلنگ‌زنی میدان مرحوم سلیم موذن‌زاده، پرده‌برداری از یادمان این استاد فقید عرصه مرثیه‌سرایی و همچنین بزرگداشت استاد موذن‌زاده در مسجد سرچشمه و مزار او خبر داد و اظهار کرد: نخبگان هر شهر ذخایر آن منطقه محسوب می‌شوند و سلیم موذن‌زاده به همراه خانواده هنرمندشان همگی افتخار شهر اردبیل هستند و ما قدر زحمات و تلاش‌های آنها را می‌دانیم.
رئیس شورای شهر اردبیل به اجرای پله برقی در برخی از معابر شهر اردبیل به ویژه مناطق پرتردد به شکل آبرومند و با هدف خدمت‌رسانی شایسته به مردم اشاره کرد و گفت: اعضای شورای شهر با احداث پله عابر پیاده به شکل مکانیزه در میدان فرهنگ و ولایت اردبیل موافقت کردند تا زمینه اجرایی شدن آنها فراهم آید.
پوستی همچنین با اشاره به ثمربخشی توافق شهرداری با افراد حقیقی و حقوقی بیان کرد: در دور پنجم شورا بسیاری از این توافقات به تصویب و تائید شورای شهر رسیده تا زمینه اجرای آنها به نیت بازگشایی معابر و کوچه‌ها به انجام برسد.
وی همچنین از تشکیل کمیسیون مهر میراث خبر داد و خاطرنشان کرد: قرار شد برای این جلسه دو نفر از طرف اعضای شورای شهر فتحی و انصاری به عنوان نمایندگان حضور پیدا کرده و در تصمیم‌گیری‌ها حاضر باشند.
رئیس شورای شهر اردبیل افزود: شورا و شهرداری در گرامیداشت هفته بسیج و ارج نهادن به خدمات بسیجیان تصمیم گرفت تا برای عموم شهروندان از دهم تا 30 آذرماه برای عوارض و صدور مجوز کاهش 30 درصدی را در نظر بگیرد که هموطنان می‌توانند از این تخفیف استفاده کنند.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان