رئیس شورای شهر اردبیل خبر داد شنبه اولین روز کاری شهردار اردبیل

رئیس شورای شهر اردبیل خبر داد شنبه اولین روز کاری شهردار اردبیل

پنجشنبه, 18 شهریور,1400

رئیس شورای شهر اردبیل خبر داد شنبه اولین روز کاری شهردار اردبیل

رئیس شورای شهر اردبیل خبر داد
شنبه اولین روز کاری شهردار اردبیل 

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: با صدور حکم شهردار منتخب شورای ششم شهر اردبیل محمود صفری فعالیت خود را در شهرداری اردبیل از روز شنبه 20 شهریورماه آغاز می کند.

جواد انصاری در گفت و گو با خبرنگار ما، اظهار کرد: با پیگیری انجام شده وزیر کشور حکم شهردار اردبیل را امضا و صادر کرد تا هر چه سریعتر کارها و فعالیت های شهرداری اردبیل در فرصت باقیمانده از فصل کاری و برنامه ریزی برای سال های آینده به انجام برسد.

وی خاطرنشان کرد: قرار است با هماهنگی استاندار اردبیل آئین معارفه شهردار جدید مرکز استان برگزار شود که در این زمینه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل ادامه داد: با توجه به شرایط خاص کرونایی در اردبیل هرگونه دیدار حضوری و ارسال دسته گل و یا تبریک و شادباش حضوری انجام نخواهد شد و شهردار اردبیل با استقرار در مسئولیت جدید تلاش خواهد کرد تا به سرعت کارهای عمرانی و خدماتی را به پیش برده و شرایط مناسب خدمات رسانی را در شهر اردبیل فراهم کند.

انصاری افزود: شهردار اردبیل با همکاری شورای ششم در فصل جدید کارها و پیگیری طرح های نیمه تمام سعی خواهد کرد تا هر چه سریعتر پروژه های عمرانی معطل مانده همچون پل قدس، چهار تقاطع غیرهمسطح، بهسازی معابر و کوچه هاف توسعه فضای سبز و ... را انجام داده و در مسیر جلب رضایت مردم گام بردارد.

محمود صفری مرداد ماه امسال با 11 رای اعضای شورای شهر اردبیل به عنوان شهردار انتخاب شد تا بعد از استقرار دولت سیزدهم و رای اعتماد وزیر کشور حکم مسئولیت خود را دریافت کرده تا فعالیتش را از روز شنبه 20 شهریورماه در ساختمان میدان ورزش آغاز کند و آیین معارفه ایشان انشالله بخاطر محدویت های کرونا بصورت محدود در روز های آتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان