رئیس شورای شهر اردبیل: حرکت شهرداری اردبیل در برگزاری مراسم استقبال از رمضان بی‌نظیر بود رئیس شورای شهر اردبیل گفت: اقدام بی‌نظیر شهرداری اردبیل در برگزاری آیین استقبال از رمضان حرکتی ماندگار است که ب

رئیس شورای شهر اردبیل: حرکت شهرداری اردبیل در برگزاری مراسم استقبال از رمضان بی‌نظیر بود رئیس شورای شهر اردبیل گفت: اقدام بی‌نظیر شهرداری اردبیل در برگزاری آیین استقبال از رمضان حرکتی ماندگار است که ب

ﺳﻪشنبه, 18 خرداد,1395

رئیس شورای شهر اردبیل: حرکت شهرداری اردبیل در برگزاری مراسم استقبال از رمضان بی‌نظیر بود رئیس شورای شهر اردبیل گفت: اقدام بی‌نظیر شهرداری اردبیل در برگزاری آیین استقبال از رمضان حرکتی ماندگار است که ب

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهراردبیل به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل ، زکی‌الله خوشبخت در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل در صحن علنی شورای شهر برگزار شد، اظهار کرد: با اتمام روزهای پر از خیر و برکت شعبان در آستانه حلول ماه رمضان به عنوان ماه آمرزش گناهان و ماه غفران و رحمت الهی هستیم که جا دارد همه بندگان حرمت این ماه را نگه داشته و از فضایل آن بهره بگیرند. 
وی گفت: به پیشنهاد شورای فرهنگ عمومی و با پیگیری شهردار اردبیل و همراهی شورای شهر برای اولین بار آیین استقبال از ماه مبارک رمضان با حضور گسترده مردم برگزار شد که قطعا برگزاری این آیین در مسیر حرکت‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری اردبیل یک امتیاز مثبت و برجستگی خاص به حساب می‌آید. 
رئیس شورای شهر اردبیل گفت: اقدام بی‌نظیر شهرداری اردبیل در برگزاری آیین استقبال از رمضان حرکتی ماندگار است که برای همیشه در تاریخ اردبیل به یادگار می‌ماند. 
خوشبخت با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان روزه‌داران در حقیقت با خداوند متعال معامله کرده و پاداش روزه‌داری خود را از خود خداوند متعال دریافت می‌کنند، افزود: در روایات و احادیث آمده است که پاداش روزه خود رحمت الهی است. 
وی با گرامیداشت هفته محیط زیست و ضرورت توجه بشر امروز به پاسداشت کره زمین و حراست از سرمایه‌ها و مواهب الهی بیان کرد: بیشترین تخریب محیط زیست به دست خود بشر انجام می‌شود و این انسان‌ها هستند که سلامت خود را تهدید می‌کنند. 
رئیس شورای شهر اردبیل تلاش مجموعه شهرداری اردبیل را در پاکیزگی و آراستگی فضای شهر در کمک به حفاظت محیط زیست یادآور شد و گفت: همه باید همت کرده و مشارکت بالایی را در حفظ سلامت محیط زندگی و جلوگیری از تهدیدها انجام دهند. 
خوشبخت گفت: مجموعه شهرداری اردبیل تلاش می‌کند تا با دفع اصولی پسماندها به محیط زیست سالم کمک کرده و زمینه ارتقای تندرستی را در جامعه فراهم آورد. 
وی با قدردانی از تلاش مجموعه شهرداری در پیگیری و اجرای پروژه‌های مختلف در فصل کاری گفت: امیدواریم بر اساس بودجه سالانه و زمانبندی مشخص شهرداری اردبیل بتواند در انجام ماموریت اصلی خود در بخش‌های مختلف شایسته، مناسب و مطلوب عمل کند. 
رئیس شورای شهر اردبیل بازدید اعضای شورای شهر اردبیل را از پروژه‌های در حال اجرای شهر اردبیل یادآور شد و افزود: در این بازدید برخی از معایب و ایرادات را به شهردار اردبیل و کارشناسان متذکر شدیم تا در رفع آن تلاش کنند. 
خوشبخت یادآور شد: در یکصد و بیستمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اعضای شورای شهر با اصلاح 9 بند از نرخ کرایه تاکسی‌ها موافقت کردند چرا که به نظر می‌رسید در برخی از مسیرها با غفلتی که شورای سازمان تاکسیرانی و شورای شهر انجام داده است تا 40 درصد افزایش کرایه‌ها اتفاق افتاده که این رقم تا 20 درصد تعدیل می‌شود که اعضای شورای شهر اردبیل با اصلاح 9 بند موافقت کردند. 
وی پیشنهاد شهرداری را در اهدای زمین ورزشی در جوار رودخانه بالیقلو در شهرک زرناس با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با رقم 560 میلیون تومان یادآور شد و گفت: قرار شد این پیشنهاد شهرداری برای بررسی بیشتر به کمیسیون مشارکت و سرمایه‌گذاری شورای شهر اردبیل ارجاع داده شده و مباحث کارشناسی در این زمینه مورد توجه قرار گیرد. 
رئیس شورای شهر اردبیل عنوان کرد: در این جلسه همچنین اعضای شورای شهر اردبیل با احداث پروژه زیپ‌لاین در مجتمع شورابیل اردبیل به همت بخش خصوصی و درآمد 10 میلیون تومانی سالانه به شهرداری موافقت کردند تا مجتمع تفریحی، توریستی و فرهنگی شورابیل بتواند از ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری بهره‌مند شوند. خوشبخت با بیان اینکه شورابیل جذابیت خاصی نداشته و باید در ایجاد جذابیت‌های جدید با همکاری بخش خصوصی تلاش جدی انجام شود، گفت: پیشنهاد می‌شود در جانمایی طرح‌ها و پروژه‌های جدید در شورابیل طرح تفصیلی مورد توجه قرار گیرد. 
وی همچنین اصلی‌ترین دغدغه و تهدید برای شوراها و شهرداری‌ها را پرداخت مبلغ ارزش افزوده به خزانه به جای حساب شهرداری اعلام کرد و گفت: با اعتراض‌هایی که به تصویب این پیشنهاد در هیأت دولت شده است امیدواریم اصلاح این فرایند را شاهد باشیم تا مبلغ ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها واریز شود

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان