رئیس شورای شهر اردبیل: بی‌توجهی به نخبگان و استعدادهای آنها سم مهلک توسعه است

رئیس شورای شهر اردبیل: بی‌توجهی به نخبگان و استعدادهای آنها سم مهلک توسعه است

پنجشنبه, 27 اردیبهشت,1397

رئیس شورای شهر اردبیل: بی‌توجهی به نخبگان و استعدادهای آنها سم مهلک توسعه است

رئیس شورای شهر اردبیل:
بی‌توجهی به نخبگان و استعدادهای آنها سم مهلک توسعه است


رئیس شورای شهر اردبیل گفت: بی‌توجهی به استعدادها و توانمندی‌های نخبگان در همه حوزه‌ها سم مهلکی در مسیر توسعه است که باید از این آفت پرهیز کرد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اردبیل، علرضا پوستی در بیست و ششمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: خوشحال هستیم که امرروز میزبان منتخبین جشنواره امتنان در حوزه نخبگان و گروه کار برتر در حوزه خدمات بهداشتی و درمانی هستیم که در سطح ملی از سوی مسئولان کشور به عنوان تعاونی کارآفرین مورد تجلیل قرار گرفته‌اند.
وی خاطرنشان کرد: ما به عنوان منتخبین مردم وظیفه و رسالت خود می‌دانیم تا از این تعاونی‌ها و مجموعه‌های کارآفرین در تقویت اقتصاد مقاومتی حمایت کرده و نسبت به تغییر دیدگاه در خرید محصولات داخلی در بین مردم اقدامی عملی انجام دهیم.
رئیس شورای شهر اردبیل افزود: حمایت از تولید کالای ایرانی در قالب چنین مجموعه‌های تعاونی مورد توجه و دقت نظر است و ما همواره باید سعی کنیم تا با تغییر نگرش مردم زمینه تولید باکیفیت کالای ایرانی و فروش گسترده آن فراهم آید.
در این جلسه اعضای شورای شهر اردبیل با احداث زمین ورزشی در خیابان 45 متری ولایت با مشارکت بخش خصوصی به روش BOT با عقد قرارداد 10 ساله به ارزش 2 میلیارد و 250 میلیون تومان در زمینی به مساحت یک هزار و 575 مترمربع موافقت کردند تا برای چندمین بار زمین ورزشی در مجلات اردبیل با سرمایه‌گذاری بخش غیردولتی توسعه یابد.
در این جلسه همچنین اعضای شورای شهر اردبیل با صدور مجوز احداث و راه‌اندازی دکل‌های مخابراتی شرکت خدماتی ایرانسل با عقد قرارداد مورد نظر به تعداد 10 سایت در محلات مختلف موافقت کردند.
در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل از منتخبین جشنواره امتنان در قالب شرکت تعاونی خدماتی بهداشتی و درمانی مهرپرور اردبیل با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.
انتهای پیام/

Pictures

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان