رئیس شورای شهر اردبیل: انقلاب اسلامی دشمنانش را در این 40 سال زمینگیر کرده است

رئیس شورای شهر اردبیل: انقلاب اسلامی دشمنانش را در این 40 سال زمینگیر کرده است

پنجشنبه, 11 بهمن,1397

رئیس شورای شهر اردبیل: انقلاب اسلامی دشمنانش را در این 40 سال زمینگیر کرده است

رئیس شورای شهر اردبیل:
انقلاب اسلامی دشمنانش را در این 40 سال زمینگیر کرده است
رئیس شورای شهر اردبیل گفت: انقلاب اسلامی با عظمت و شکوه تمام در این 40 سال تمام دشمنان و بدخواهان خود را زمینگیر کرده است.
علیرضا پوستی در پنجاه و ششمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل در دوره پنجم با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: رکن رکین پیروزی انقلاب اسلامی رهبری و همراهی مردم بوده به طوری که امام راحل با پشتیبانی و کمک مردم توانست در عصر پرتلاطم امروز حاکمیت قرآن و اسلام را به شایستگی نشان دهد.
وی خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در این 40 سال دشمنان ما از هر منفذ و فرصتی برای سنگ‌اندازی در مقابل این نظام ارزشی بهره گرفتند تا جلوی پیشرفت ما را بگیرند اما با هوشیاری مردم و آگاهی و بصیرت آنها همه این ترفندها خنثی شده و ما امروز با هدایت‌های مقام معظم رهبری بهترین شرایط و موقعیت را در این کشور تجربه می‌کنیم.
رئیس شورای شهر اردبیل افزود: نهاد انقلاب اسلامی بعد از 40 سال به یک درخت تنومندی تبدیل شده که در سایه آن تمام آزادیخواهان دنیا توانسته‌اند جشن عزت و عظمت برگزار کنند.
پوستی با بیان اینکه در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر شورا و شهرداری طرح‌های مختلفی را افتتاح و به مردم اردبیل تقدیم‌ می‌کند، گفت: ما هر چقدر برای این مردم خدمت کنیم باز هم کم است چرا که همه توفیقات و دستاوردهای نظام اسلامی را با حضور و شکوه مردم در صحنه به نظاره ایستاده‌ایم.
وی حساسیت راهپیمائی امسال را در یوم‌الله 22 بهمن یادآور شد و بیان کرد: از آن جهت که آمریکا و ایادی غرب چشم دیدن عظمت این نظام و مردم را ندارند همه در این تجمع باشکوه حاضر خواهیم شد تا بار دیگر به دنیا اعلام کنیم که در سایه انقلاب اسلامی ما به شرافت و عزت تمام عیار دست یافتیم و به هیچ وجه این دستاوردها ضایع و نابودشدنی نیست.
رئیس شورای شهر اردبیل همچنین با تسلیت درگذشت عبادی از جانبازان دفاع مقدس گفت: این جانباز دوران دفاع مقدس بعد از سال‌ها تحمل درد جانکاه دوران جنگ تحمیلی در یک ایثار تمام عیار دیگر با اهدای اعضای خود سعی کرد تا درد و آلامی از بیماران نیازمند و چشم به راه را التیام بخشد.
پوستی به ایراد هیئت تطبیق فرمانداری اردبیل در مورد کمک یک میلیارد تومانی شورا و شهرداری برای کمک و مساعدت به تیم فوتبال شهرداری اشاره کرد و افزود: براساس نامه معاونت عمرانی وزارت کشور و سازمان بازرسی شهرداری از تیم‌داری منع شده و ما نمی‌توانیم در این زمینه برخلاف رویه قانونی و نامه‌نگاری‌های انجام شده عمل کنیم.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان