رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل: ضرورت حفظ وزن مرکز استان در شورای عالی استان

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل: ضرورت حفظ وزن مرکز استان در شورای عالی استان

چهارشنبه, 29 آذر,1396

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل: ضرورت حفظ وزن مرکز استان در شورای عالی استان

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اردبیل، علیرضا پوستی در چهاردهمین جلسه رسمی شورا در سخنانی ضمن تبریک پیشاپیش فرا رسیدن آئین شب یلدا به همه هموطنان، یاد مرحوم دکتر صادق حضرتی را گرامی‌داشت و افزود: دکتر حضرتی با توانمندی‌ها و سوابق درخشان مدیریتی که داشتند، می توانستند برای بهداشت و درمان کشور منشا خیر و برکت بیشتری باشند، لذا این ضایعه را به عموم هموطنان عزیز تسلیت عرض می کنم.

وی با اشاره به سکونت بیش از نیمی از جمعیت استان در مرکز استان، تاکید کرد: وزن شهر مرکز استان بایستی در شورای عالی استان و شهرستان حفظ شود تا بتوانیم در راستای احقاق حقوق ساکنین این شهر گام برداریم.

پوستی خاطرنشان کرد: دوره پنجم شورای شهر در مدت زمان کم از آغاز فعالیت، اقدامات شایسته‌ای را آغاز نموده است و با توجه به تحویل گرفتن مسوولیت پارلمان محلی از نیمه دوم سال، شورای شهر بیشتر زمان خود را معطوف برنامه ریزی کرده است.

رئیس شورای شهر اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: نردبان ویژه خدمات امداد و نجات و آتش نشانی برای ساختمان های بلند از سوی شهرداری اردبیل خریداری شده است و به زودی به همراه اعضای شورا و شهردار از این دستگاه بازدید بعمل خواهد آمد.

وی با اشاره به حضور میهمانانی از دانشگاه محقق در این جلسه، اظهار کرد: شورا و شهرداری آماده همکاری با دانشجویان و دانشگاهیان است و عزیزانی که آمادگی لازم جهت ارائه پایان نامه در ارتباط با مسایل شهری دارند، می توانند از همکاری های دوجانبه شورا و شهرداری با دانشگاه بهره‌مند شوند.

پوستی بیان کرد: مسلم است که اعضای شورا در عرصه خدمت به مردم شریف اردبیل با مشکلاتی مواجه خواهند بود، اما ما با عهده‌دار شدن مسوولیت پارلمان محلی، در واقع خدمت به مردم را متعهد شده‌ایم.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان