دو تقاطع غيرهمسطح اردبيل آماده افتتاح است / اجراي سه هزار و 500 متر مكعب بتن‌ريزي در يك ماه

دو تقاطع غيرهمسطح اردبيل آماده افتتاح است / اجراي سه هزار و 500 متر مكعب بتن‌ريزي در يك ماه

چهارشنبه, 07 مهر,1400

دو تقاطع غيرهمسطح اردبيل آماده افتتاح است / اجراي سه هزار و 500 متر مكعب بتن‌ريزي در يك ماه

نائب رئیس شورای شهر اردبیل


🔵نائب رئيس شوراي شهر اردبيل:
دو تقاطع غيرهمسطح اردبيل آماده افتتاح است / اجراي سه هزار و 500 متر مكعب بتن‌ريزي در يك ماه
🔹️نايب رئيس شوراي شهر اردبيل گفت: دو پل قدس و شهيد سليماني در شهر اردبيل تكميل و در مرحله افتتاح قرار گرفته است.
🔹️مير محمد سيد هاشمي در جلسه رسمي شوراي شهر اردبيل با تبريك هفتم مهرماه روز آتش‌نشاني اظهار كرد: امروز با همراهي اعضاي شوراي شهر از تلاشگران عرصه آتش‌نشاني كه با مجاهدت و صبوري در حوادث به ياري همنوعان خود مي‌شتابند، قدرداني كرده و اين روز را به فعالان اين عرصه تبريك گفتيم.
🔹️وي با تبريك به استاندار جديد اردبيل تصريح كرد: سيد حامد عاملي استاندار جديد اردبيل نيروي جوان و فعالي است كه بر مسائل سياسي، اجتماعي و فرهنگي اردبيل اشرافيت دارد و قطعا پارلمان محلي با تعامل قوي‌تر با استاندار اردبيل تلاش خواهد كرد تا از ظرفيت‌هاي دولت براي تكميل پروژه‌هاي نيمه‌تمام و عمران و آباداني شهر بيشتر استفاده كند.
🔹️نايب رئيس شوراي شهر اردبيل از تلاش‌هاي استاندار سختكوش فعلي اردبيل اكبر بهنام‌جو قدرداني كرد و گفت: در چهار سال زحمات و تلاش‌هاي استاندار اردبيل و سختكوشي او را در عرصه‌هاي مختلف به عينه مشاهده كرديم كه جا دارد از اين تلاش‌ها و زحمات قدرداني كنيم.
🔹️سيد هاشمي افزود: اميدواريم در دوره جديد فعاليت استانداري اردبيل و شوراي ششم، تعامل بهتري را شاهد باشيم تا كارهاي بر زمين مانده به سرانجام برسد.
🔹️وي به بازديد اخير خود از پل قدس اشاره كرد و ادامه داد: پروژه‌اي كه قرار بود در مدت دو سال اجرايي و عملياتي شود، بيش از شش سال به طول انجاميده كه اين امر به باور عمومي و اعتماد مردم خدشه وارد كرده است.
🔹️سيد هاشمي گله‌مندي مردم را از طولاني شدن اجراي پل قدس يادآور شد و خاطر نشان كرد: ما شرمنده آحاد مردم و كسبه شديم چرا كه اين پروژه به موقع تحويل داده نشد اما در يك ماه مسئوليت شوراي ششم، اعضا بر تكميل به موقع اين پروژه تاكيد داشتند به طوري كه وعده‌هاي ما يكي پس از ديگري در حال تحقق است.
🔹️وي در بخش ديگري از سخنان خود اضافه كرد: با بازديدهاي مكرر و درخواست از پيمانكار در كنار نيروهاي موجود بيش از 100 نفر نيروي جديد به اين پروژه تزريق شد تا شاهد سرعت گرفتن احداث اين پل باشيم و به معناي واقعي وعده‌هاي شورا با صداقت كامل به نتيجه رسيد.
🔹️سيد هاشمي بيان كرد: بتن‌ريزي اين پروژه به تمام رسيده و در روزهاي آينده شاهد آسفالت‌ريزي مسير و عرشه اصلي اين پل خواهيم بود تا با بهره‌برداري از اين عرشه اصلي در تردد مردم سهولت و راحتي ايجاد شود.
🔹️وي با قدرداني از تلاش شبانه‌روزي پيمانكار در به سرانجام رساندن اين پروژه اظهار كرد: بيش از سه هزار و 500 متر مكعب در يك ماه اخير عمليات بتن‌ريزي در پل قدس انجام شده است.
🔹️سيد هاشمي از صبوري آحاد مردم و كسبه قدرداني كرد و گفت: در كنار تكميل پل قدس و افتتاح آن به شكل كامل در هفته‌هاي آينده، پل شهيد سليماني نيز مراحل پاياني تكميل را سپري مي‌كند كه اميدواريم با حضور مسئولان كشوري و استاني در روزهاي آينده شاهد افتتاح اين دو پروژه باشيم.
🔹️وي همچنين از پيگيري‌ها براي تخصيص 60 ميليارد تومان اعتبار با هدف نوسازي ناوگان شهري اردبيل خبر داد و تصريح كرد: اين منابع كه در ماه‌هاي گذشته براي نوسازي ناوگان شهري اختصاص يافته بود، متأسفانه در اخذ اين منابع گرفتار كوتاهي شده بودند كه با پيگيري‌هاي نماينده مردم اردبيل در مجلس از طريق بانك مركزي، بانك ملي و ديوان محاسبات قرار شد به شكل كامل اين منابع جذب شود.
🔹️سيد هاشمي به مخالفت سرسخت اعضاي شوراي شهر اردبيل با اجرايي شدن دو پروژه مشاركتي در شورابيل به دليل سهم پايين شهرداري اشاره كرد و افزود: اولين پروژه مربوط به احداث زمين تنيس بين‌المللي شورابيل بود كه در فضاي هفت هزار و 216 متر مربع بايد اجرايي مي‌شد كه اعضاي شوراي شهر به دليل سهم پايين شهرداري در اجراي اين پروژه مشاركتي و ناترازي قيمت‌هاي زمين در امر واگذاري با اجراي آن مخالفت كردند.
🔹️وي در ادامه سخنان خود خاطر نشان كرد: در پروژه دوم نيز كه قرار بود مجتمع گردشگري و اقامتي ملل در شورابيل احداث شود باز هم به دليل سهم پايين شهرداري و قيمت‌گذاري نامناسب از سوي كميسيون مشاركت و سرمايه‌گذاري و اعضاي شوراي شهر با تصويب آن مخالفت شد كه اميدواريم شهردار اردبيل با بازنگري در طرح جامع شورابيل نسبت به اجراي طرح‌ها و پروژه‌هاي سرمايه‌گذاري به صورت سنجيده و دقيق عمل كند.
🔹️سيد هاشمي مجموعه شورابيل را يك مجموعه بي‌نظير در جذب گردشگران و مسافران توصيف كرد و ادامه داد: نبايد با اجراي پروژه‌هاي ناقص و ابتر سرمايه‌گذاري به مجموعه شورابيل لطمه وارد كرد بلكه بهتر است در اجراي پروژه‌هاي گردشگري و سرمايه‌گذاري بيش از گذشته در مجموعه شورابيل دقيق و سنجيده عمل شود و در قالب يك بسته سرمايه‌گذاري مناسب طرح‌ها وپروژه‌ها در اين مجموعه اجرايي و عملياتي شود.

🔹️نايب رئيس شوراي شهر اردبيل اضافه كرد: با موافقت اعضاي شوراي شهر اردبيل و در كمك به خانه مطبوعات قرار شد 30 ميليون تومان به اين مجموعه صنفي كمك شود تا طرح‌هاي آموزشي براي مجموعه فعال رسانه‌ها در استان اردبيل اجرايي و عملياتي شود.
انتهاي پيام/

 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان