دعوت شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

دعوت شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

دوشنبه, 21 بهمن,1398

دعوت شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

وَالْفَجْرِ وَلَیَالٍ عَشْرٍ وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ وَاللَّیْلِ إِذَا یَسْرِ

 دعوت شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل با  صدور بیانیه ای مشترک بمناسبت چهل و یکمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران خواستار حضور گسترده شهروندان و خانواده بزرگ شهرداری بویژه همکاران در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۹۸شدند. 

 در متن دعوت شوراي اسلامي شهر و شهرداري اردبیل آمده است: 

امروز همه كساني كه دل در گرو انقلاب دارند بايد با پيروي از رهنمودهاي نوراني و حكيمانه مقام عظماي ولايت از بنيان هاي محکم نظام جمهوري اسلامي حفاظت و صيانت کنند و دشمنان ديرينه انقلاب اسلامي را در رسيدن به اهداف پليدشان ناكام بگذارند.

تقارن چهلم شهادت سپهبد سلیمانی با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی انگیزه مردم حسینی اردبیل را برای راهپیمایی ۲۲ بهمن صدچندان کرده و این حرکت عظیم و حماسه بار دیگر ضربه‌ای کوبنده به سیاست های دشمنان خواهد بود.

دهه فجر طلیعه صبح آزادی و 22 بهمن، سالروز پیروزی نور بر تاریکی و غلبه ایمان و اعتقاد مردم آزاده و مسلمانان ایران بر طاغوت زمان است. مردمی که با بذل جان، مال و فرزند خویش بر حکومت جبار 2500 ساله شاهنشاهی خط بطلان کشیدند.

بي‌شك دستاوردهاي عظيم انقلاب اسلامي بيش از همه مرهون تدابير شجاعانه و پيامبر گونه معمار كبير انقلاب اسلامي امام خميني (ره) و خلف صالحشان حضرت آيت ا... العظمي خامنه اي (مدظله العالي) و همچنين مجاهدت و جانفشاني و حضور با بصيرت ملت غيور ايران در همه حوادث تاريخي و لحظات سرنوشت ساز اين مرز و بوم بوده است.

شوراي اسلامي شهر و شهرداري اردبیل ضمن تبريك فرا رسيدن سالروز پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي به ملت شريف ايران به ويژه مردم شهيد پرور و با بصيرت اردبیل اعلام مي‌دارد، امروز همه كساني كه دل در گرو انقلاب دارند بايد با پيروي از رهنمودهاي نوراني و حكيمانه مقام عظماي ولايت از بنيان هاي مرصوص نظام جمهوري اسلامي حفاظت و صيانت کنند و دشمنان ديرينه انقلاب اسلامي را در رسيدن به اهداف پليدشان ناكام بگذارند.

عموم مردم انقلابی اردبیل امسال نیز پیمانی را که بیش از چند دهه ی اخیر با امام و انقلاب خود امضا کردند را با حضور در راهپیمایی 22 بهمن با صلابت تر و درخشان تر از سالهای قبل تجدید کنند.

 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان