در فضای تعاملی و همدلی برگزار شد؛

در فضای تعاملی و همدلی برگزار شد؛

پنجشنبه, 09 مرداد,1399

در فضای تعاملی و همدلی برگزار شد؛

نشست اعضای شورای شهر اردبیل با نمایندگان مجلس

در فضای تعاملی و همدلی برگزار شد؛

نشست اعضای شورای شهر اردبیل با نمایندگان مجلس

اعضای شورای شهر اردبیل در فضای تعاملی و همدلی نشستی را با سه نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی برگزار کردند.

در این نشست که تمام اعضای شورای شهر اردبیل حضور داشتند، رئیس شورای شهر اردبیل با قدردانی از منتخبین مجلس یازدهم در پیگیری مباحث توسعه و عمران شهری اردبیل اظهار کرد: در این مدت کوتاه هر سه نماینده اردبیل از طریق مسئولان بانک شهر و منابع دولتی سعی کردند نسبت به تخصیص اعتبار برای تکمیل پل قدس اقدامات مناسبی را انجام دهند.

علیرضا پوستی خاطرنشان کرد: ما همراهی و همکاری خوبی را بین منتخبین پارلمان محلی و ملی شاهد هستیم و انتظار می‌رود در سایه این تعامل و همکاری علاوه بر تکمیل پل قدس تعیین تکلیف پادگان و باغ شریعت با حفظ تمامیت عرصه این مجموعه‌ها انجام شود.

وی با قدردانی از حضور نمایندگان اردبیل در شهرداری برای آشنایی بیشتر با طرح‌ها و پروژه‌های عمران شهری و کمک به تکمیل این مجموعه‌ها گفت: امیدواریم با تلاش و جدیتی که نمایندگان مجلس انجام می‌دهند در سالجاری بخش عمده‌ای از این پروژه‌ها به نتیجه برسد.

رئیس شورای شهر اردبیل به پیشنهاد نماینده اردبیل برای تشکیل سازمان عمران شهری و روستایی اشاره کرد و افزود: با وجود حجم اینکه حجم کار در شهرداری‌ها بالاست اما یک مجموعه توانمند دولتی در این حوزه بر فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده نظارت نمی‌کند که با تشکیل این سازمان زیرنظر نهاد ریاست جمهوری امیدواریم فرصت تقویت مجموعه شوراها و شهرداری‌ها فراهم آید.

پوستی با انتقاد از دعوت نشدن اعضای شورای شهر به نشست اخیر و برنامه‌های سفر معاونین وزیر راه و شهرسازی به استان اردبیل تصریح کرد: در حالی که اردبیل از حاشیه‌نشینی رنج می‌برد و مناطق بسیار محروم نظیر عدالت‌آباد و ایران‌آباد داریم که نه بوی عدالت می‌دهند و نه آبادی در توانمندسازی این مناطق به جای دعوت از مجموعه شورای شهر نهادهای دیگر به این جلسات دعوت می‌شوند.

وی بیان کرد: ما از طریق استانداری و معاونت عمرانی این دهن‌کجی را به پارلمان محلی پیگیر هستیم تا مسئولان مقصر در این امر مورد بازخواست قرار گیرند.

در این جلسه تعدادی از اعضای شورای شهر دیدگاه‌های خود را با موضوع عمران شهری و پیگیری مشکلات پیش‌رو در توسعه شهر اردبیل مطرح کرده و علی نیکزاد، صدیف بدری و سیدکاظم موسوی سه نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس برنامه‌های حمایتی خود را از شورا و شهرداری و پیگیری طرح‌های عمران و آبادانی شهر اردبیل بازگو کردند.

انتهای پیام

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان