در اولین حضور بعد از مسؤولیت نمایندگی در جلسه رسمی شورای شهر صورت گرفت؛

در اولین حضور بعد از مسؤولیت نمایندگی در جلسه رسمی شورای شهر صورت گرفت؛

چهارشنبه, 01 دی,1400

در اولین حضور بعد از مسؤولیت نمایندگی در جلسه رسمی شورای شهر صورت گرفت؛

صدیف بدری نماینده مجلس شورای اسلامی

در اولین حضور بعد از مسؤولیت نمایندگی در جلسه رسمی شورای شهر صورت گرفت؛

🔻 اظهارات مهندس بدری نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس در دوازدهمین جلسه شورای شهر اردبیل:

🔹 با مسایل شهری غریبه نیستم و می‌دانم همه مشکلات شهری در زمان اندک قابل حل نیست و حل این مشکلات با کار جهادی بیشتر در طول زمان ممکن می شود و معمولا توسعه ساختاری شهرهای ما در تعادل با رشد امکانات شهر نیست.

🔹حتما در برنامه و بودجه سال آینده توجه لازم به نیازهای توسعه و عمران و آبادانی اقصی نقاط شهر اردبیل دیده شود و برش های بودجه‌ای لازم برای کوتاه مدت و بلند مدت توسعه اردبیل در نظر گرفته شود.

🔹انتظار این است از ظرفیت های موجود در برنامه توسعه پنج ساله کشور در امر تدوین بودجه شهرداری ها نیز استفاده شود و احکامی که شهرداری ها می توانند از ظرفیت آن استفاده نمایند، در مجلس تلاش می‌کنیم در بودجه سال آینده لحاظ شود.

🔹مدیریت شهری حتما برنامه ۵ ساله توسعه برای شهر اردبیل طراحی کرده و اجرای پروژه‌های شهری را طبق برنامه و با اولویت‌بندی نیازها انجام دهد، چرا که درغیر اینصورت دچار روزمرگی خواهیم شد.

🔹در سال ۹۳ در زمان تصدی مسؤولیت شهرداری توسط اینجانب از محل مدیریت بحران اقدامات اولیه خرید نردبان ۵۶ متری آغاز شد و هرچند در طول سال های اولیه بنا به دلایلی با خرید آن با تأخیر انجام شد، اما خوشبختانه با خرید این وسیله مهم یکی از مشکلات و مطالبات دیرینه در حوزه امداد و نجات شهر اردبیل مرتفع شد.

🔹ما در حوزه توسعه شهری ناگزیر به حرکت به سمت جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی هستیم تا روند توسعه شهر با شتاب مطمئن تری پیش برود. که در همین راستا در زمان مسؤولیت اینجانب یک سری پروژه های مشارکتی آغاز شد و پروژه‌ شهریار و مروارید به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی تعدادی از پروژه ها نیز با تأخیر مواجه شد، که خوشبختانه امروز با تلاش شورای شهر و شهردار محترم دو پروژه تیراژه و دکوسنتر درحال تعیین تکلیف است.

🔹برای انتقال پادگان ارتش در زمان مسؤولیتم در شهرداری اردبیل یک سری جلساتی با مسؤولان ارتش داشتیم و زمین این پادگان ظرفیت و فرصت مناسبی برای توسعه کاربری های مختلف عمومی است، لذا با واگذاری زمین معوض به ارتش می توان با اختصاص زمین پادگان به فضای عمومی به نتایج مطلوبی رسید.

🔹بحث تعیین تکلیف باغ واقع در حدفاصل میدان بسیج و ارتش نیز از دیگر مطالبات مهم شهروندان بوده و همچنین اجرایی نمودن طرح جامع و تفصیلی شهر اردبیل از دیگر ضرورت های برنامه‌ریزی برای آینده شهر است.

🔹تلاش می‌کنیم سهم شهرداری اردبیل را از محل ۸۰ میلیارد تومان بودجه افزایش تأسیسات شهری، افزایش دهیم و در برنامه توسعه کشوری نیز تلاش کردیم تا قانون مالیات بر ارزش افزوده را به صورت کشوری تصویب کنیم اما متاسفانه با عدم همکاری نمایندگان استان های توسعه یافته این امر ممکن نشد.

🔹در بحث دریافت سهمیه قیر رایگان هم با تمام توان در خدمت مجموعه مدیریت شهری اردبیل هستیم و به هر اندازه که نیاز برای آسفالت معابر با زیرسازی آماده در شهر باشد، از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور دریافت خواهیم کرد.

🔹در مجلس تلاش خواهیم کرد تا کلیه پرسنل اداری از جمله پرسنل شهرداری ها مشمول حقوق دریافتی یکسان باشند و از یک اشل حقوقی نسبت به پرداخت حقوق این عزیزان اقدام شود و تا زمانی که ما نتوانیم فاصله حقوق ها را کم کنیم، مشکلات این حوزه برطرف نخواهد شد.
Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان