دانشجویان مظهر تفکر و اندیشه هستند

دانشجویان مظهر تفکر و اندیشه هستند

پنجشنبه, 18 آذر,1400

دانشجویان مظهر تفکر و اندیشه هستند

میر محمد سید هاشمی نائب رئیس شورای شهر اردبیل

میر محمد سید هاشمی نائب رئیس شورای شهر اردبیل:
دانشجویان مظهر تفکر و اندیشه هستند.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: دانشجویان با حضور آگاهانه در مراکز علمی و دانشگاهی به مظهر تفکر و اندیشه والا در جامعه تبدیل شده اند.

میرمحمد سیدهاشمی در یازدهمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل در دوره ششم با تبریک روز دانشجو به دانشجویان حاضر در سنگر علم و تعقل اظهار کرد: نباید باب تفکر و عقلانیت مسدود شود چرا که اگر این اتفاق روی دهد جامعه از مسیر پیشرفت به انحراف کشیده می شود.

وی به لایحه شهرداری برای اعمال 50 درصد بخشودگی صدور پروانه ساختمانی برای طرح اقدام ملی مسکن اشاره و خاطرنشان کرد: در کنار شهرداری نظام مهندسی نیز قرار است در ارائه خدمات تخصصی تخفیف 50 درصدی را اعمال کند ولی امیدواریم با استعلام از راه و شهرسازی به صورت دقیق آمار صاحبان واقعی طرح اقدام ملی مسکن مشخص شود.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل در مورد لایحه شهرداری برای اعمال تخفیف در ساخت 700 واحد مسکن توسط شرکت توسعه مسکن گفت: در سال رونق تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها با هدف حمایت از تولید مسکن که به تحرک 100 شغل مرتبط نیز می انجامد شورای شهر و شهرداری حمایت همه جانبه را از تولیدکنندگان مسکن انجام می دهد.

سیدهاشمی افزود: بنیاد مسکن و زیر مجموعه های تابعه نهاد مقدسی که به برکت انقلاب و فرمان حضرت امام راحل (ره) برای تامین مسکن مردم و علی الخصوص مسکن محرومین تاسیس شده و حمایت از این مجموعه نقش بسزایی در جهش تولید مسکن خواهد داشت .

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل شورا و شهرداری را حامی تولید مسکن برای محرومان و اقشار نیازمند توصیف کرد و گفت: پیشنهاد می کنیم این لایحه برای بررسی بیشتر به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع داده شود تا به صورت دقیق هزینه صدور پروانه و اعمال تخفیف مورد محاسبه قرار گرفته تا براساس آن تصمیم گیری شود.
انتهای پیام/
Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان