حمایت از سرمایه‌گذاران نقطه قوت شورای شهر است

حمایت از سرمایه‌گذاران نقطه قوت شورای شهر است

پنجشنبه, 18 اردیبهشت,1399

حمایت از سرمایه‌گذاران نقطه قوت شورای شهر است

عضو شورای شهر اردبیل

عضو شورای شهر اردبیل:
حمایت از سرمایه‌گذاران نقطه قوت شورای شهر است
عضو شورای شهر اردبیل گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران برای توسعه و عمران اردبیل نقطه قوت شورای شهر در دور پنجم است.
حبیب فتحی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: در کنار حمایت‌هایی که از سرمایه‌گذاران به ویژه در ساخت هتل پنج ستاره در شورابیل می‌کنیم، نباید این موضوع مورد سوءاستفاده و یا برخی برداشت‌های غلط شود چرا که ما در کنار حمایت‌ها منافع شهر و شهروندان را نیز مراعات خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه هنوز مصوبه کمیسیون ماده پنج در احداث هتل پنج ستاره به شورا ارسال نشده است، خاطرنشان کرد: تمام اعضای شورای شهر با ساخت هتل در این مجموعه با پشتیبانی سازمان همیاری و حضور سرمایه‌گذار موافق هستند ولی جای تعجب است که هنوز نقشه اجرایی هتل را مشاهده نکردیم که در چند طبقه و با چه کاربری‌هایی این پروژه قرار است عملیاتی شود.
عضو شورای شهر اردبیل افزود: شهرداری سهم خود را از 48 درصد قانونی به کمتر از 18 درصد در تغییر کاربری‌ها کاهش داده و قصد دارد هزینه آماده‌سازی، عوارض و صدور پروانه را با تخفیف فوق‌العاده اعمال کند.
فتحی ادامه داد: شهرداری از لحاظ مالی در این خصوص متضرر می‌شود ولی به خاطر اجرای این پروژه از این منافع چشم‌پوشی می‌کنیم ولی انتظار داریم در نقطه مقابل نیز مسئولان و تصمیم‌گیران استان شورا و شهرداری را در تکمیل برخی از پروژه‌های شهری نظیر پل قدس مساعدت کنند.
وی احداث هتل را از نیازهای ضروری اردبیل به عنوان قطب گردشگری کشور اعلام کرد و افزود: ما انتظار داریم شهرداری به صورت مشخص با برآورد هزینه آماده‌سازی، عوارض و صدور پروانه به همراه نقشه موارد را مشخص کرده و به شورا ارسال کند تا ما نیز شهروندان را در جریان جزئیات کار و مساعدت پارلمان محلی قرار دهیم.
عضو شورای شهر اردبیل با بیان اینکه مخالف احداث هتل نیستیم ولی بهتر است سهم شورا و شهرداری در احداث هتل مشخص شود، تصریح کرد: همه اهالی استان از منافع این پروژه عظیم استفاده خواهند کرد.
فتحی با تشکر از شهرداری در راه‌اندازی مجدد کارگاه پل قدس و ادامه فعالیت این مجموعه اظهار کرد: تلاش بر این است تا امسال این پروژه به اتمام رسیده و در اختیار اهالی قرار گیرد.
وی بیان کرد: با تامین منابع مالی پل قدس که با مشارکت مسئولان استان انجام خواهد شد، انتظار می‌رود دغدغه شهروندان از بابت مشکلات به وجود آمده در این مسیر رفع شود.
عضو شورای شهر اردبیل به پروژه پارکینگ طبقاتی درخشان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: از سال 92 اجرای این پروژه مشارکتی آغاز شده و از سال 94 نیز با احداث پارکینگ سرمایه‌گذار از این پروژه استفاده می‌کند.
فتحی ضرورت تعیین سهم شهرداری را از قبل عملیاتی شدن این پروژه مشارکتی یادآور شد و بیان کرد: ما نمی‌خواهیم زحمات سرمایه‌گذار را نادیده گرفته و یا حقی را ناحق کنیم ولی شایسته است منافع شهرداری نیز در این پروژه حفظ شده و از این بابت مجموعه شهرداری متضرر نشود.
وی گفت: انتظار داریم شهرداری لایحه جدیدی را با پیشنهادات منطقی در مورد این پروژه ارائه کند تا حق و حقوق شهرداری و سرمایه‌گذار به صورت درست اعلام شده و به سرعت این پروژه مشارکتی تعیین تکلیف شود.
انتهای پیام

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان