جواد انصاری عضو شورای شهر اردبیل: حق نداریم تیم فوتبال شهرداری را به حال خود رها کنیم

جواد انصاری عضو شورای شهر اردبیل: حق نداریم تیم فوتبال شهرداری را به حال خود رها کنیم

شنبه, 08 دی,1397

جواد انصاری عضو شورای شهر اردبیل: حق نداریم تیم فوتبال شهرداری را به حال خود رها کنیم

عضو شورای شهر اردبیل:

حق نداریم تیم فوتبال شهرداری را به حال خود رها کنیم

عضو شورای شهر اردبیل گفت: حق نداریم در این شرایط حساس تیم فوتبال شهرداری اردبیل را به حال خود رها کرده و به ناامیدی جوانان دامن بزنیم.

جواد انصاری در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با حمایت قاطع و همه جانبه از تیم فوتبال شهرداری اردبیل اظهار کرد: تا زمانی که این تیم صاحب اسپانسر و یک سرمایه‌گذار نباشد ما به عنوان نماینده مردم در پارلمان محلی تیم فوتبال شهرداری اردبیل را حمایت می‌کنیم چرا که معتقدیم این تیم ریشه‌دار هر چقدر تقویت شود به نفع نشاط، بالندگی و سرزندگی تک تک افراد جامعه خواهد بود.

وی ایرادات وارد شده از سوی سازمان‌های نظارتی را در راستای صیانت از حقوق بیت‌المال قابل تقدیر دانست و خاطرنشان کرد: ما قصد حیف و میل کردن پول بیت‌المال را در کمک و همراهی به این تیم نداریم بلکه در حد وسع و توان سعی می‌کنیم از رشته‌های مختلف ورزشی به ویژه فوتبال و تیم شهرداری اردبیل حمایت کنیم که قطعا در کنار این حمایت‌ها مسئولان استانی به ویژه ورزش و جوانان و هیئت فوتبال نیز ما را کمک و همراهی خواهد کرد.

رئیس کمیسیون حقوقی و ایثارگران شورای شهر اردبیل پیشنهاد قابل تحسین شهردار اردبیل را در کمک یک میلیارد تومانی شهرداری به این نیم در آستانه مسابقات لیگ دسته سه فوتبال کشور یادآور شد و گفت: در کنار این کمک شهرداری یک میلیارد تومان نیز قرار است اداره کل ورزش و جوانان به این تیم مساعدت کند تا تیم فوتبال شهرداری اردبیل سروسامان یافته و با تکیه بر بازیکنان بومی بتواند در رقابت‌های کشوری حاضر شود.

انصاری بیان کرد: به هیچ وجه چنین سرمایه‌گذاری‌هایی اتلاف منابع و درآمدهای شهرداری محسوب نمی‌شود بلکه یک سرمایه‌گذاری در مسیر ارتقای سلامت، نشاط و باور اجتماعی است که خود زمینه‌ساز رسیدن به راه و هدفی مقدس است.

وی افزود: با تصمیم اکثر اعضای شورای شهر و رایی که به لایحه شهرداری داده شد امیدواریم در روزهای آینده این منابع مالی یک میلیارد تومانی جذب تیم فوتبال شده تا مراحل اولیه ثبت نام و حضور تیم در لیگ دسته سه فراهم آید و ما بتوانیم در کنار علاقمندان به فوتبال این تیم را در رویدادهای مختلف و مسابقات پیش رو کمک کنیم.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان