جلوی دلالی در عملیات تهاتر گرفته شود

جلوی دلالی در عملیات تهاتر گرفته شود

پنجشنبه, 18 دی,1399

جلوی دلالی در عملیات تهاتر گرفته شود

رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه گذاری شورای شهر

رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه گذاری شورای شهر: 
جلوی دلالی در عملیات تهاتر گرفته شود 
رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه گذاری شورای شهر اردبیل گفت: در فرآیند تهاتر بهتر است جلوی دلالی ها و برخی سوءاستفاده ها گرفته شود تا این امر شکل درست و صحیح به خود بگیرد. 
یعقوب عزیززاده در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار کرد: شهرداری بدون اینکه موضوع تهاتر را در بودجه و تخفیف سالانه قید کند، به شکل داخلی می تواند این موضوع را حل و فصل کرده و از ظرفیت تهاتر به نفع پرداخت مطالبات پیمانکاران استفاده کند. 
وی تصریح کرد: ما در کمیسیون ماده 100 با یک شاکی و متشاکی روبه رو هستیم که قطعا رأی کمیسیون ماده 100 در صورت تأیید نهایی قابلیت اجرا دارد و شهرداری می تواند آن را به سرعت اجرایی کند. 
رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه گذاری شورای شهر اردبیل به ارائه تخفیف به رأی کمیسیون ماده 100 را شبه ناک دانست و گفت: ما حق بخشش از اموال عمومی را نداریم و این خلاف امر است که در صدور آرای کمیسیون ماده 100 بخواهیم تخفیفی را قائل شویم. 
عزیززاده افزود: افرادی که معمولا تخلف ساختمانی می کنند منتظر اعمال جریمه از سوی کمیسیون ماده 100 هستند و این رقم هر چقدر باشد متخلفان راغب به پرداخت آن هستند و نیازی به تخفیف ما ندارند. 
وی در مورد تهاتر نیز خاطر نشان کرد: اینکه تهاتر به افزایش درآمد شهرداری منجر می شود و یا نوعی دلالی به راه می اندازد موضوع برای ما مبهم است ولی انتظار داریم شهرداری جلوی برخی نابسامانی ها را در این زمینه بگیرد. 
عزیززاده در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: شهرداری به صورت داخلی می تواند از این ظرفیت به نفع پرداخت مطالبات پیمانکاران استفاده کند و ما در لایحه تخفیف و بودجه سالانه نباید از تهاتر به عنوان یک روش مالی استفاده کنیم. 
وی بیان کرد: در کنار حذف کلمه تهاتر و مغایرت قانونی پرداخت تخفیف برای جرایم ماده 100 لایحه شهرداری در مورد ارائه تخفیف عوارض پایان سال رأی آورد و از 20 دی ماه تا 20 اسفند این تخفیف ارائه می شود تا در این دو ماه مردم به تدریج با مراجعه به شهرداری از این تخفیف استفاده کنند. 
عزیززاده در ادامه به همراهی مشارکت کنندگان و سرمایه گذاران در این شرایط کرونایی اشاره کرد و ادامه داد: سرمایه گذار پروژه چمن مصنوعی سه راه باکری درخواست افزایش دوران مشارکت را به مدت یک سال داده بودند که در کمیسیون با شش ماه تمدید دوران مشارکت موافقت شد. 
رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه گذاری شورای شهر اردبیل اظهار کرد: در نهایت در صحن علنی با طرح این موضوع اعضا با درخواست این سرمایه و تمدید یک ساله دوران مشارکت موافقت کردند تا زمینه همراهی این سرمایه گذار با توجه به شرایط کرونا و تاخیر در زمان واگذری زمین به نوعی جبران شود. 
انتهای پیام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان