جلسات رسمی شورای شهر به صورت آنلاین پخش شود

جلسات رسمی شورای شهر به صورت آنلاین پخش شود

چهارشنبه, 03 شهریور,1400

جلسات رسمی شورای شهر به صورت آنلاین پخش شود

رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای شهر اردبیل

رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای شهر اردبیل:
جلسات رسمی شورای شهر به صورت آنلاین پخش شود
عضو شورای شهر اردبیل گفت: جلسات رسمی و علنی شورای شهر برای آگاهی و اطلاع شهروندان باید به صورت آنلاین پخش شود.
بهروز اسکندپور در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: ما در زمان انتخابات همواره از شفافیت کارها و فعالیت های خودمان در شورای شهر دوره ششم سخن گفتیم که بهتر است از همین روزهای نخستین فعالیت با همکاری اصحاب رسانه و دعوت از آنها جلسات شورا به صورت مستقیم و آنلاین از شبکه های اجتماعی پخش شود.
وی خاطرنشان کرد: هیچ ایرادی ندارد که مخالفان و موافقان طرح ها و لوایح به نفع شهر و شهروندان دیدگاه ها و نظرات خود را مطرح کنند تا مردم نیز در جریان این امر قرار گیرند.
رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای شهر اردبیل گفت: با سازوکارهای مشخص باید امر نظارت و شفافیت بر کارها را مورد توجه قرار داد تا این امر خود به بهبود فرآیندها و مبارزه با فساد منجر شود.
اسکندرپور افزود: ما حق نداریم املاک و دارایی های شهرداری را به خاطر کارهای روزمره و متداول به حراج بگذاریم بلکه شورا و شهرداری باید از محل منابع درآمدی آن هم به شکل پایدار حقوق پرسنل را پرداخت کند ت نارضایتی در این زمینه شکل نگیرد.
وی ادامه داد: فروش املاک در یک چارچوب و فرآیند قانونی انجام می شود و این امر نباید وابسته به اموری همچون پرداخت حقوق و یا اقدامات زودگذر باشد بلکه بهتر است از این منابع در راستای جلب رضایت پیمانکاران در اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی استفاده کرد.
انتهای پیام

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان