توهین و افترا در کمتر از 36 ساعت از افتتاح پل قدس تامل برانگیز است

توهین و افترا در کمتر از 36 ساعت از افتتاح پل قدس تامل برانگیز است

شنبه, 24 مهر,1400

توهین و افترا در کمتر از 36 ساعت از افتتاح پل قدس تامل برانگیز است

رئیس شورای شهر اردبیل

 رئیس شورای شهر اردبیل:
توهین و افترا در کمتر از 36 ساعت از افتتاح پل قدس تامل برانگیز است

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: توهین و افترایی که به اعضای شورای شهر در کمتر از 36 ساعت از افتتاح پل قدس در فضای مجازی وارد شد تامل برانگیز و قابل بررسی است.

جواد انصاری در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با مشاور و پیمانکار پل قدس در شورای شهر اردبیل اظهار کرد: دغدغه اعضای شورای ششم تکمیل و افتتاح پل قدس بود که چند روز پیش بهره برداری آزمایشی از این پروژه اسباب خوشحالی مردم را فراهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: آنچه که این شیرینی و شعف مردم را به تلخی کشاند هجمه های رسانه ای و موجی از توهین ها و افتراهایی بود که عده ای سعی کردند با متهم کردن شورا و شهرداری مقاصد حاشیه ای خود را دنبال کنند.

رئیس شورای شهر اردبیل با اظهار تاسف از این اقدام خبرنگارنماها در فضای مجازی گفت: سوال اینجاست که چرا پیش از این چنین هجمه ای به پل قدس وارد نبوده در حالی که در دوره های گذشته نیز روند کند اجرای این پروژه عمرانی را شاهد بودیم.

انصاری بیان کرد: هرچند مهندسان عضو شورای شهر به صورت فنی می توانند در این زمینه اظهانظر کنند اما همه بدانند که وظیفه شورای شهر نظارت بوده و ما با برگزاری جلسات متعدد در کمیسیون عمران و بازدیدهای مکرر از این پروژه سعی کردیم روند اجرایی آن را رصد کنیم.

وی تصریح کرد: اگر منحنی و یا خیزشی در این پل و یا افت و خیزهای مطرح شده اسباب نگرانی و دلخوری برخی ها را رقم زده باید به صراحت گفت که شورای ششم و شهردار جدید مقصر این امر نیست و چرا منتقدان در 66 ماه گذشته هیچ صحبتی در این زمینه نداشتند.
رئیس شورای شهر اردبیل افزود: در 22 روز اخیر شورا و شهرداری دوره ششم پیگیری های جدی و شبانه روزی را در تکمیل پل قدس داشتند اما مسایل مطرح شده و حاشیه ای برای شورا و شهردار جدید به هیچ عنوان مصداق درست و منطقی ندارد.

انصاری اظهار کرد: در 36 ساعت اخیر انواع توهین ها و افتراها به اعضای شورای شهر وارد شده که بخش عظیمی از آنها خلاف واقع بوده و امیدواریم با صحبت هایی که مشاور و پیمانکار مطرح می کنند شفافیت بیشتری را در این زمینه شاهد باشیم.
 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان