تقریبا دو برابر شدن بودجه شهرداری در سال 1400

تقریبا دو برابر شدن بودجه شهرداری در سال 1400

چهارشنبه, 29 بهمن,1399

تقریبا دو برابر شدن بودجه شهرداری در سال 1400

رئیس شورای شهر اردبیل

رئیس شورای شهر اردبیل خبر داد تقریبا
دو برابر شدن بودجه شهرداری در سال 1400  
رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: بودجه شهرداری اردبیل در سال 1400 دو برابر شده و باید فعالیت‌ها و کارهای عمرانی عظیمی را شاهد باشیم.  
جواد انصاری در آیین تقدیم لایحه بودجه 1400 شهرداری به شورای شهر اظهار کرد: در روزهای آینده و با فشردگی جلسات صبح و عصر اعضای شورای شهر اردبیل در سال پایانی فعالیت خود بررسی بودجه را در کنار متمم انجام می‌دهند تا به سرعت شاهد تصویب متمم و لایحه بودجه 1400 باشیم. 
وی تصریح کرد:‌ در بودجه سال آینده همچنان بحث خدمت‌رسانی همه‌جانبه و رعایت عدالت در این خدمات در مناطق مختلف شهر اردبیل مد نظر قرار گرفته و امیدواریم با همراهی مردم شاهد تحقق اهداف بودجه 1400 باشیم. 
رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: شهرداری از خود مردم و برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم است و هر چقدر عموم شهروندان در پرداخت عوارض به شهرداری کمک کنند، به همان نسبت شهرداری نیز خدمات خود را توسعه داده و در همه مناطق شهر شاهد گستردگی فعالیت‌های عمرانی،‌ فرهنگی و اجتماعی خواهیم بود. 
انصاری افزود: هر چند بیشترین درآمد از سه منطقه شهرداری اردبیل به دست می‌آید اما به همه پنج منطقه شهری اردبیل نگاهی یکسان داریم و به دور از تبعیض سعی می‌کنیم تا خدماتی مناسب و کیفی را به شهروندان ارائه کنیم. 
وی تنوع خدمات شهرداری را در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و زیربنایی یادآور شد و خاطر نشان کرد: همان طوریکه در کمتر از 15 روز تعرفه سال 1400 مورد بررسی و تصویب قرار گرفت، تا 20 اسفندماه هم متمم بودجه 99 و هم لایحه بودجه 1400 در کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر مورد بررسی قرار می‌گیرد تا برای اجرا به شهرداری تقدیم شود. 
انصاری در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: بودجه سال آینده شهرداری با یک رشد دو برابری به یک‌هزار میلیارد تومان رسیده در حالی که متمم بودجه 99 در حدود 620 میلیارد تومان است. 
وی تکمیل و راه‌اندازی پل قدس و همچنین تلاش برای اتمام چهار پل روگذر اردبیل را با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیا یادآور شد و بیان کرد: حداقل دو پل اجرایی در این بخش که با 500 میلیارد تومان به انجام می‌رسد،‌ سال آینده تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهد شد. 
انصاری ادامه داد: بدون اینکه سال پایانی شورای پنجم در عملکردها و فعالیت‌های ما تأثیر بگذارد، همچنان با قوت و تا روز آخر خدمت در سنگر پارلمان محلی جلب رضایت مردم و همچنین حل مشکلات و معضلات شهری را به جد پیگیری می‌کنیم و امیدواریم با همکاری مجموعه شهرداری و خود شهروندان بتوانیم تراز توسعه شهر اردبیل را در همه بخش‌ها ارتقا دهیم. 
رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل اظهار کرد: اولویت توسعه در شهر اردبیل همچنان حوزه فرهنگی و اجتماعی ، عمرانی و خدماتی است و به دور از شعارزدگی در قالب توسعه متوازن و پایدار در شهر اردبیل شکل بگیرد. 
انتهای پیام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان