تشکیل کمیته ویژه درآمدزایی و سرمایه گذاری در شورای شهر و شهرداری

تشکیل کمیته ویژه درآمدزایی و سرمایه گذاری در شورای شهر و شهرداری

یکشنبه, 14 آذر,1400

تشکیل کمیته ویژه درآمدزایی و سرمایه گذاری در شورای شهر و شهرداری

 بهروز اسکندپورعضو شورای شهر اردبیل

دکتر بهروز اسکندرپور رئیس کمیسیون پیگیری و نظارت با توجه به شرایط نابسامان در حوزه اقتصاد شهری راه اندازی کمیته ویژه درآمدزایی و سرمایه گذاری در شورای اسلامی شهر و شهرداری را خواستار شد.
بهروز اسکندرپور در نشست مطالبه گران انجمن اسلامی بازاریان و اصناف در اردبیل اظهار کرد: ۱۸ کلانشهر کشور با داشتن جمعیتی بالای ۲۶میلیون نفر ۸۰ هزار میلیارد تومان بودجه شهری دارند که به ازای هر شهروند سرانه درآمدی ۳ میلیون تومان برآورد شده است.

وی با بیان اینکه عمده شهرها و حتی کلانشهرها در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و کارگران شهرداری دچار مشکل هستند، خاطرنشان کرد: در یک هزار و ۳۰۰ شهر کشور عمده شهرداری ها با مشکل پرداختی ماهانه روبرو هستند و به غیر از تهران، اصفهان و مشهد که منابع پایدار شهری دارند در مابقی شهرها گرفتاری در پرداخت حقوق و مزایا فراگیر است.

عضو شورای شهر اردبیل گستردگی واژه توسعه و رشد و بالندگی شهرها را یادآور شد و بیان کرد: هرچند شهرداری اردبیل صاحب مرکز پژوهش و مطالعات است اما ضروری است شورای شهر نیز مرکز جامع پژوهشی راه اندازی کند تا همه برنامه ریزی ها به صورت علمی و منطقی به پیش برود.

اسکندرپور افزود: همه اعضای شورای شهر در شفاف سازی امور و حرکت هوشمند در ارائه خدمات شهری مصمم هستند تا با ایجاد یک شهر الکترونیکی بتوان جلوی فساد و مافیا را گرفت.

وی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد تا با راه اندازی این مرکز به صورت منظم گزارشی از روند فعالیت مرکز پژوهش ها و تعامل با نخبگان را ارائه کنیم تا با استفاده از ایده ها و نظرات نخبگان اردبیل بتوان گره گشای مشکلات بود.
Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان