ترکیب هیئت رئیسه کمیسیون‌های شورای شهر اردبیل مشخص شد و با اکثریت آرا به تصویب رسید.

ترکیب هیئت رئیسه کمیسیون‌های شورای شهر اردبیل مشخص شد و با اکثریت آرا به تصویب رسید.

پنجشنبه, 07 شهریور,1398

ترکیب هیئت رئیسه کمیسیون‌های شورای شهر اردبیل مشخص شد و با اکثریت آرا به تصویب رسید.

ترکیب هیئت رئیسه کمیسیون‌های شورای شهر اردبیل مشخص شد و با اکثریت آرا به تصویب رسید.

رئیس شوری شهر اردبیل در هفتادوپنجمین جلسه رسمی این شورا با تسلیت درگذشت دکتر مناف‌زاده از پزشکان نام آشنا و خیر اردبیلی اظهار کرد: این پزشک حاذق ساختمانی را در سرچشمه اردبیل وقف کرده تا به عنون درمانگاه برای مداوای کودکان سرطانی ارئه خدمات کند.

علیرضا پوستی خاطرنشان کرد: ما نیز در کنار مردم قدرشناس اردبیل در آئین بزرگداشت و یادبود مرحوم مناف‌زاده شرکت خواهیم کرد تا به نمایندگی از مردم اردبیل از تلاش‌ها و زحمات این طبیب حاذق قدردانی کنیم.

وی به ترکیب هیئت رئیسه کمیسیون‌های شورای شهر و خارج از شورا اشاره کرد و گفت: با رایزنی‌های انجام شده ترکیب هیئت رئیسه کمیسیون‌های مشخص شده و در این موضوع نظر اعضای شورای شهر و رای اکثریت مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس شورای شهر اردبیل افزود: سعی شد تا همه اعضای شورای شهر در کمیسیون‌های مختلف حضور پیدا کنند ما برخی از اعضا مسئولیت تعدادی از کمیسیون‌ها عهده‌دار نشدند که مجبور شدیم مسئولیت آن کمیسیون را به عضو دیگری واگذار کنیم.

در این جلسه رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و مالی شورای شهر اردبیل در سال سوم زهرا قدیمی، ایثارگران و حقوقی جواد انصاری، فنی و عمرانی علیرضا غریبی، فرهنگی و اجتماعی حبیب فتحی، پیگیری و نظارت علیرضا پوستی، مشارکت، سرمایه‌گذاری و گردشگری یعقوب عزیززاده، بهداشت و سلامت و محیط زیست شهری علیرضا پوستی، کمیسیون بانوان زهرا قدیمی، خدمات شهری یونس رونقی، زیباسازی و محیط شهری رویا کنعانی سادات و کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شهری یعقوب هاشمی انتخاب شدند.

همچنین در این جلسه اعضای شورای شهر در کمیسیون‌ها و سازمان‌های شهرداری و همچنین کمیته‌ها و کمیسیون‌های استانی و شهرستانی مشخص شده تا در یک سال آینده با این ترکیب در جلسات حاضر باشند.

در این جلسه اعضای شورای شهر با اختصاص اعتبار برای اجرای کانال سنگی خیابان صداوسیما، تکمیل واحدهای تجاری شهرک سینا، محوز برای خرید نهاده‌های گل و گیاه و همچنین ساماندهی تابلوهای شهری رای داده و با لایحه شهرداری موافقت کردند.

در این جلسه تعدادی از اعضای شورای شهر نیز از شهردار اردبیل خواستند؛ تا در ارائه تخفیف 30 درصدی در صدور پروانه به ویژه برای افرادی که رقمی ر به عنوان پیش پرداخت واریز کرده و در پرداخت مابقی مبلغ مشمول تخفیف 30 درصدی نمی‌شوند تصمیم‌گیری کرده تا شهروندان در پرداخت مطالبات شهرداری در ساخت و سازها و صدور پروانه با انگیزه و رغبت بیشتر حضور پیدا کنند.

 

 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان