تخفیف 35 درصدی شورا و شهرداری در دو ماه پایانی سال

تخفیف 35 درصدی شورا و شهرداری در دو ماه پایانی سال

پنجشنبه, 16 دی,1400

تخفیف 35 درصدی شورا و شهرداری در دو ماه پایانی سال

میر محمد سید هاشمی نائب رئیس شورای شهر اردبیل

میر محمد سید هاشمی نائب رئیس شورای شهر اردبیل:
تخفیف 35 درصدی شورا و شهرداری در دو ماه پایانی سال


نائب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: به میمنت ایام دهه فجر شهرداری اردبیل برای شهروندان خوش حساب تا 35 درصد تخفیف در پرداخت عوارض و پروانه های ساختمانی ارائه می کند.

میرمحمد سیدهاشمی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: براساس این لایحه شهرداری اردبیل در دو مقطع تخفیف 35 درصد و 25 درصد برای شهروندانی که به صورت نقدی بدهی خود را پرداخت می کنند اعمال کرده تا در کنار همراهی شهروندان منابع درآمدی شهرداری نیز افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: این اعمال تخفیف از اول تا 25 بهمن ماه برای پرداخت کنندگان نقدی عوارض و صدور پروانه تا 35 درصد و شهروندانی که به شکل تقسیط درخواست داشته باشند تا 30 درصد اعمال می شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل افزود: 50 درصد مبلغ نهایی شده در این لایحه قرار است به صورت نقد و مابقی در 5 قسط تا مرداد ماه سال آینده از شهروندان دریافت شود.

سیدهاشمی ادامه داد: شهروندانی که از 26 بهمن تا 25 اسفند از این شرایط استفاده کنند در صورت پرداخت نقدی تا 25 درصد تخفیف گرفته و در صورت تقسیط این تخفیف تا 20 درصد اعمال خواهد شد.

وی به غیرقانونی بودن اعمال تخفیف برای احکام صادر شده پرونده های جرایم ماده 100 اشاره کرد و افزود: شهرداری تخفیف متفاوتی نسبت به سال های گذشته در عوارض مسکونی و تجاری و صدور پروانه ها در نظر گرفته که با پیشنهاد اعضای شورای شهر بخشی از مطالبات مردمی نیز در این لایحه گنجانده شد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل بیان کرد: در حمایت از سرمایه گذاران قرار شد تا 5 میلیارد تومان از شرایط ویژه در این تخفیف بهره مند شوند که مبلغ نقدی پرداختی آنها تا 30 درصد و تقسیط نیز با نظر شهرداری اردبیل به انجام برسد.

سیدهاشمی پایان زمان بهره مندی شهروندان از این تخفیف را 20 اسفند اعلام کرد و گفت: این پیشنهاد خوبی است که شهرداری می تواند به موقع پرونده ها را جمع بندی و به شهروندان پاسخگو باشد.

وی ادامه داد: در مورد المان مقدس اردبیلی و نصب آن در میدان نیار نیز قرار شد در کنار رفع ابهامات نظر امام جمعه اردبیل نیز اعمال شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل به حسابرسی سال 1400 اشاره و اظهار کرد: با توجه به اینکه ما خاطره خوبی از شرکت حسابرسی مشهد نداریم بیشترین تاکید ما بر انتخاب شرکت حسابرسی از تهران است که توانسته مدارک و مستندات کامل خود را ارائه کند.

سیدهاشمی در پایان خاطرنشان کرد: در کنار استقرار شرکت حسابرسی در اردبیل حداقل در هر ماه به مدت یک هفته انتخاب حسابرس از تهران هزینه های رفت و آمد را نیز نسبت به مشهد کاهش می دهد.

انتهای پیام
Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان