تخفیف خوش حسابی شهرداری به عوارض در گرامیداشت هفته دولت و دفاع مقدس

تخفیف خوش حسابی شهرداری به عوارض در گرامیداشت هفته دولت و دفاع مقدس

چهارشنبه, 03 شهریور,1400

تخفیف خوش حسابی شهرداری به عوارض در گرامیداشت هفته دولت و دفاع مقدس

رئیس شورای شهر اردبیل خبر داد

رئیس شورای شهر اردبیل خبر داد
تخفیف خوش حسابی شهرداری به عوارض در گرامیداشت هفته دولت و دفاع مقدس 
رئیس اسلامی شورای شهر اردبیل گفت: اعضای شورای شهر اردبیل با لایحه شهرداری مبنی بر ارائه تخفیف خوش حسابی عوارض شهرداری در گرامیداشت هفته دولت و دفاع مقدس تا 20 مهرماه موافقت کردند.
جواد انصاری در سومین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل در دوره ششم اظهار کرد: روز پزشک را به تلاشگران عرصه سلامت در این ایام کرونایی تبریک گفته و از مجاهدت آنها در دفاع از سلامت و تندرستی شهروندان قدردانی می کنیم.
وی با تبریک هفته دولت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: دولت اسلامی باید آراسته به شاخصه های ارزشی و الهی باشد که قطعا در دولت جدید این برجستگی ها بیش از گذشته نمود پیدا می کند.
رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل به لایحه شهرداری اردبیل برای صدور مجوز اعطای خوش حسابی برای شهروندان بر پرداخت عوارض گفت: همچون سال های گذشته از 10 شهریورماه تا 20 مهرماه شهرداری به کلیه عوارض خود تا سقف 30 درصد تخفیف خوش حسابي ارائه می کند که در ۲۰ روز اول اعمال تخفیف خوش حسابي تا ۳۰ درصد و ۲۰ روز دوم تا ۲۰ درصد بخشودگی ارائه می کند که نحوه وصول نیز 50 درصد نقد و مابقی در پنج قسط خواهد بود.
انصاری فروش املاک براساس لایحه بودجه شهرداری در سال 1400 را یادآور شد و بیان کرد: شهرداری برای افزایش درآمد خود با برگزاری مناقصه بخشی از املاک و مستغلات خود را به ارزش 150 میلیارد تومان به فروش می رساند که در بودجه سال 1400 نیز این مجوز به شهرداری داده شده است.
وی افزود: فروش این املاک با قیمت کارشناسی رسمی دادگستری و براساس ارزش منطقه ای بوده و امیدواریم با اعلام مبلغ پایه و ارائه تخفیف این املاک و مستغلات به فروش رسیده و بخشی از منابع درآمدی شهرداری از این محل تامین شود.
رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل ادامه داد: براساس برنامه بودجه سال 1400 شهرداری در فروش املاک می تواند 10 درصد افزایش یا کاهش را اعمال کند.
وی اظهار کرد: با جابجایی اعتبارات احداث حوضچه شیرآب در محل دفن زباله در اولویت شهرداری قرار گرفت تا با تامین 350 میلیون تومان اعتبار این پروژه تا هفته دفاع مقدس تکمیل و آماده افتتاح شود.
رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر اردبیل همچنین با جابجایی اعتبار برای تکمیل پروژه روشنایی پل های منطقه چهار به ویژه گلمغان و ارجستان موافقت کردند تا شهرداری منطقه چهار این پروژه را با تامین اعتبار مورد نیاز انجام دهد.
انصاری به پیشنهاد یکی از اعضای شورای شهر مبنی بر پخش آنلاین جلسات شورا از طریق فضای مجازی اشاره کرد و گفت: در قالب طرحی این خواسته و مطالبه می تواند در شورای شهر مورد بحث و بررسی قرار گرفته و با تصویب نهایی با همراهی اصحاب رسانه و خبرنگاران جلسات شورا به صورت آنلاین پخش شود.
انتهای پیام
 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان