بودجه 1400 عملیاتی خواهد بود

بودجه 1400 عملیاتی خواهد بود

چهارشنبه, 29 بهمن,1399

بودجه 1400 عملیاتی خواهد بود

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل: 
بودجه 1400 عملیاتی خواهد بود 
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل گفت: تلاش می‌کنیم تا بودجه 1400 را به شکل عملیاتی بررسی و به تصویب رسانده و برای اجرا به شهرداری ابلاغ کنیم. 
حسین افسانه در حاشیه تقدیم لایحه بودجه 1400 شهرداری به شورای شهر اظهار کرد: سعی می‌کنیم تا با برگزاری جلسات فشرده، دقیق و کارشناسی لایحه بودجه 1400 را تا 15 اسفندماه به تصویب رسانده و برای اجرا به شهرداری ابلاغ کنیم. 
وی تصریح کرد: البته قبل از بررسی لایحه بودجه 1400 باید متمم بودجه به مبلغ 620 میلیارد تومان در شورای شهر مورد بررسی قرار گیرد تا ما بتوانیم براساس متمم 99 بودجه سال آینده را مورد بررسی دقیق‌تر قرار دهیم. 
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل گفت: به هر شکل ممکن بودجه سال آینده یک بودجه صد درصد عملیاتی خواهد بود تا زمینه تحقق صد درصدی اهداف و برنامه‌های بودجه 1400 فراهم آید. 
افسانه اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام به ویژه پل قدس و چهار تقاطع غیرهمسطح شروع شده را یادآور شد و افزود: امیدواریم در سال آینده پل قدس به بهره‌برداری رسیده و بیش از این شرمنده مردم نباشیم. 
وی اولویت شورا را در بررسی بودجه سال آینده، توجه به فعالیت‌های فرهنگی و همچنین توسعه فضای سبز اعلام کرد و ادامه داد: در سال آخر فعالیت شورای پنجم ما با حساسیت و دقت بیشتر بودجه را از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار می‌دهیم تا ایراد و اشکالی نباشد.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان