برای سومین سال متوالی؛ علیرضا پوستی رئیس شورای شهر اردبیل شد

برای سومین سال متوالی؛ علیرضا پوستی رئیس شورای شهر اردبیل شد

دوشنبه, 21 مرداد,1398

برای سومین سال متوالی؛ علیرضا پوستی رئیس شورای شهر اردبیل شد

برای سومین سال متوالی؛
علیرضا پوستی رئیس شورای شهر اردبیل شد
با انتخاب اعضای شورای شهر اردبیل و برای سومین سال متوالی علیرضا پوستی رئیس شورای شهر اردبیل شد.
 در هفتادوسومین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل که عصر امروز و با حضور تمامی اعضای شورای شهر برگزار شد، با 6 رای اعضا پوستی که تنها کاندیدای سومین دوره انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر اردبیل بود برگزیده شد.
در این جلسه همچنین جواد انصاری علیرغم حضور در سفر حج تمتع در نامه‌ای رسمی کاندیداتوری خود از ریاست شورا را لغو و طی نامه‌ای دیگر در سمت نائب رئیسی اعلام حضور کرده بود که از بین حسین افسانه و جواد انصاری با 6 رای انصاری به عنوان نائب رئیس انتخاب شد.
در انتخاب دبیر اول نیز با 6 رای مثبت و چهار رای سفید یعقوب هاشمی از سوی شورا به عنوان دبیر اول انتخاب شد.
یونس رونقی نیز با 6 رای به دبیری دوم شورا نائل شد و زهرا قدیمی نیز که در دور دوم هیئت رئیسه نیز سخنگوی شورای شهر اردبیل بود این بار نیز با 6 رای توانست کرسی سخنگوئی شورا را به دست آورد.
اما در انتخاب خزانه‌داری هیئت رئیسه شورای شهر اردبیل در سال سوم تابوی 6 بر 4 شکسته شد و حبیب فتحی با 7 رای مثبت و سه رای سفید خزانه‌دار شورا شد.
در این جلسه که نماینده فرمانداری اردبیل نیز حضور داشت، علیرضا پوستی با قرائت نامه فرمانداری مبنی بر برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر در سال سوم اظهار کرد: ما دعوتنامه‌ را برای تمامی اعضا شورا ارسال کردیم و با تاکید استاندار باید قبل از عید قربان تکلیف اعضای هیئت رئیسه شورا در سال سوم مشخص می‌شد.
وی خاطرنشان کرد: جواد انصاری عضو به حج رفته شورا قبل از اعزام به مکه مکرمه طی نامه‌ای کاندیداتوری خود را برای کسب کرسی ریاست شورای شهر اعلام کرده بود اما به دنبال آن با ارسال فکس از سفر حج از کاندیداتوری انصراف داد.
 

 

Pictures

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان