بذل و بخشش در شرایط سخت مالی شهرداری مورد تائید نیست

بذل و بخشش در شرایط سخت مالی شهرداری مورد تائید نیست

پنجشنبه, 18 آذر,1400

بذل و بخشش در شرایط سخت مالی شهرداری مورد تائید نیست

حبیب فتحی عضو شورای شهر اردبیل

حبیب فتحی عضو شورای شهر اردبیل:
بذل و بخشش در شرایط سخت مالی شهرداری مورد تائید نیست.

عضو شورای شهر اردبیل گفت: بذل و بخشش در شرایط سخت مالی شهرداری که توان پرداخت حقوق و مزایای پرسنل را ندارد مورد تائید و پذیرش نیست.

حبیب فتحی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: وضعیت اقتصادی و درآمدی شهرداری اردبیل شرایط مناسب و تعریف چندانی ندارد و ما در طول سال در چند نوبت تخفیف 30 درصدی را به هموطنان ارائه می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: قرار نیست برای شرکت توسعه مسکن علاوه بر تخفیف سالانه 30 درصد تخفیف مازادی را در نظر بگیریم و یا 12 میلیارد تومان منابع درآمدی را از محل صدور پروانه مورد بخشودگی قرار دهیم.

عضو شورای شهر اردبیل افزود: باید درآمد شهرداری درست مدیریت شده و بتوانیم از این منابع درآمدی در راستای خدمات عمرانی، زیربنایی و رفاهی برای شهر و شهروندان نهایت استفاده با بکنیم.

فتحی افزود: در بودجه سالانه برای انبوه سازان مسکن تسهیلات و تخفیفات ویژه تا 30 درصد در نظر گرفته شده و لازم نیست بالاتر از این تخفیف مازادی را ارائه کنیم تا از جیب بیت المال و مردم پولی صرف اقدامات خارج از قاعده و ضابطه شهری شود.

وی ادامه داد: پیشنهاد می کنیم این لایحه برای بررسی بیشتر و برآورد دقیق میزان تخفیف در صدور پروانه به کمیسیون ارجاع داده شود تا با بررسی دقیق و کارشناسی موضوع مورد توجه قرار گیرد.

عضو شورای شهر اردبیل بیان کرد: انتظار می رود شهرداری به صورت دقیق میزان هزینه پروانه و تخفیف ارائه شده را در ساخت 700 واحد مسکن شرکت توسعه مسکن به کمیسیون شورای شهر ارائه کند تا ما براساس مستندات دقیق بتوانیم تصمیم گیری کنیم.

انتهای پیام/
Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان