با رای اکثریت اعضای شورای شهر : بودجه 537 میلیارد تومانی شهرداری اردبیل به تصویب رسید

با رای اکثریت اعضای شورای شهر : بودجه 537 میلیارد تومانی شهرداری اردبیل به تصویب رسید

شنبه, 26 اسفند,1396

با رای اکثریت اعضای شورای شهر : بودجه 537 میلیارد تومانی شهرداری اردبیل به تصویب رسید

با رای اکثریت اعضای شورای شهر؛
بودجه 537 میلیارد تومانی شهرداری اردبیل به تصویب رسید
با رای اکثریت اعضای شورای شهر اردبیل بودجه 537 میلیارد تومانی شهرداری اردبیل در سال آینده به تصویب رسید.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اردبیل ، در آخرین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل در سالجاری رئیس شورای شهر اردبیل با قدردانی از خدمات کارگران و پرسنل پرتلاش شهرداری اردبیل در حوزه‌های مختلف در ارائه خدمات به مردم اظهار کرد: اعضای شورای پنجم تلاش کردند تا در هفت ماه مسئولیتی که در سالجاری در پارلمان محلی داشتند تعامل خوب و نزدیکی را با مجموعه شهرداری و مردم برقرار کنند.
علیرضا پوستی خاطرنشان کرد: لایحه بودجه 97 اوایل اسفند تقدیم شورای شهر شد و ما در جلسات فشرده که به 20 مورد جلسه کمیسیون‌های تخصصی رسید موفق شدیم در ابعاد مختلف بودجه 97 را مورد بررسی و ارزیابی تخصصی قرار دهیم و امروز با اکثریت آرای اعضای شورای شهر موفق شدیم تا بودجه 537 میلیارد تومانی را برای شهرداری اردبیل مصوب کنیم.
وی به کاهش 40 میلیارد تومانی بودجه تقدیمی شهرداری به شورای شهر اشاره کرد و افزود: شهرداری اردبیل 577 میلیارد تومان لایحه تقدیم شورا کرده بود که ما از این مبلغ با در نظر گرفتن موارد صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌های جاری سعی کردیم تا مبلغ 537 میلیارد تومان را مصوب کنیم.
رئیس شورای شهر اردبیل ادامه داد: در بودجه سال آینده ما دست شهرداری را در حوزه جذب سرمایه‌گذاری، تملک و بازگشایی معابر باز گذاشتیم و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.
پوستی با قدردانی از شهروندان اردبیلی که با تحمل و صبوری مشکلات همراه و پشتیبان پارلمان محلی و شهرداری اردبیل هستند، گفت: ما از پیمانکاران و مجموعه‌هایی که با شهرداری ارتباط و تعامل نزدیکی دارند قدردانی می‌کنیم و امیدواریم این تعامل و همکاری نتایج مثبتی را در سال آینده به همراه داشته باشد.
در این جلسه علاوه بر تصویب بودجه سال آینده شهرداری اردبیل اعضای شورای شهر با درخواست شهرداری مبنی بر عقد قرارداد سه ساله با پیمانکاران حوزه رفت و روب در مجموع سه سال با اعتبار 834 میلیارد ريال از طریق انتشار آگهی موافقت کرده و به آن رای دادند.
انتهای پیام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان