ارائه شفاف گزارش عملکرد مالی شهرداری

ارائه شفاف گزارش عملکرد مالی شهرداری

پنجشنبه, 04 آذر,1400

ارائه شفاف گزارش عملکرد مالی شهرداری

ارائه شفاف گزارش عملکرد مالی شهرداری

رییس کمیسیون پیگیری و نظارت شورای شهر اردبیل تاکید کرد : مردم انتظار دارند گزارش عملکرد مالی شهرداری به صورت شفاف ارائه شود.

بهروز اسکندرپور در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل خلافیت در کسب درامد پایدار در اولویت برنامه های شهرداری قرار گیرد یادآور شد و بیان کرد: با روش های سنتی نمی توان در این حوزه نتیجه گرفت بلکه بهتر است مدیریت درست درآمد و هزینه به ویژه حرکت به سمت کسب منابع درآمدی پایدار مورد توجه شهرداری قرار گیرد.

وی با اشاره به دغدغه پرسنل شهرداری در پرداخت حقوق و دستمزد و سایر مزایا و اضافه کار گفت: کاستن از ساعت اضافه کاری پرسنل خدوم و زحمتکش شهرداری ، راه حل مشکل مالی شهرداری نیست
ورود شهرداری به درامد پایدار نیازمند استفاده از ظرفیت نخبگان اقتصادی است.

عضو شورای شهر اردبیل با بیان تاخیر در ارائه گزارش تفریغ بودجه سال های گذشته ادامه داد: قطعا با انضباط مالی شهردار اردبیل در تفریغ بودجه سال 1400 با مشکل کسری و بودجه روبرو نخواهیم شد.
اسکندرپور اضافه کرد: باید از افراد متخصص و باتجربه در حوزه مالی و بودجه ریزی استفاده کرد تا تدوین لایحه بودجه سالانه به نحوی باشد تا کمترین انحراف منابع بودجه رقم بخورد.

وی تصریح کرد: مردم انتظار دارند در کنار ارائه گزارش عملکرد مالی شفاف پیش بینی بودجه به شکل عملیاتی تحقق یافته و بخش عظیمی از مشکلات سال های گذشته با تدبیر و تفکر درست رفع شود.
انتهای پیام/
Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان