ارائه تخفیف در عوارض ساخت و ساز به نفع مردم و شهرداری است

ارائه تخفیف در عوارض ساخت و ساز به نفع مردم و شهرداری است

پنجشنبه, 16 دی,1400

ارائه تخفیف در عوارض ساخت و ساز به نفع مردم و شهرداری است

زهرا قدیمی عضو شورای شهر اردبیل

ارائه تخفیف در عوارض ساخت و ساز به نفع مردم و شهرداری است

زهرا قدیمی عضو شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: ارائه تخفیف در عوارض ساخت و ساز بمناسبت دهه فجر، فرصتی مغتنم برای حمایت از شهروندان و سرمایه گذاران و همچنین تامین درآمدهای شهرداری می باشد.

زهرا قدیمی در چهاردهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اردبیل با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و همچنین تبریک و تسلیت سالروز به شهادت رسیدن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در خصوص لایحه ارائه تخفیفات به پروانه های ساخت و ساز در شهر اردبیل بیان کرد: ارائه تخفیف بمناسبت دهه فجر فرصتی مغتنم برای حمایت از شهروندان و سرمایه گذاران برای ساخت و ساز و همچنین تامین درآمدهای شهرداری می باشد.

وی افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه لازم است مدت اقساط در هزینه های دریافتی برای پروانه های ساخت و ساز طوری باشد که پرداخت آن برای مودیان و مراجعه کنندگان مشکل نباشد و همچنین لازم است چک های دریافتی نیز خصوصا در پروانه های میلیاردی به تعداد 7 فقره و فواصل مناسب افزایش یابد.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل بیان کرد: لازم است امورات پرداختی های متقاضیان پروانه های ساختمانی بالای ۵ میلیارد تومان تسهیل شود به طوریکه 30 درصد کل مبلغ پروانه در ابتدای اقساط بندی دریافت شود و مابقی با فواصلی تعیین شود که متقاضی بتواند به راحتی آن را پرداخت نماید.

قدیمی در پایان گفت: حمایت و ارائه تخفیف در صدور پروانه باعث می شود ساخت و سازهای قانونی در شهر افزایش یابد که در این صورت شاهد شهری زیبا و منطبق با استانداردهای عمرانی خواهیم بود. این امر نه تنها بر درآمد شهرداری تاثیر منفی نمی گذارد بلکه از هزینه‌کردهای نابجا در کارهای نظیر تعریض معابر و... در آینده جلوگیری می کند.

انتهای پیام /
Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان