احیا و نورپردازی بزرگراه سردار سلیمانی در دستور کار شورا و شهرداری

احیا و نورپردازی بزرگراه سردار سلیمانی در دستور کار شورا و شهرداری

پنجشنبه, 17 بهمن,1398

احیا و نورپردازی بزرگراه سردار سلیمانی در دستور کار شورا و شهرداری

عضو شورای شهر اردبیل خبر داد

عضو شورای شهر اردبیل خبر داد
احیا و نورپردازی بزرگراه سردار سلیمانی در دستور کار شورا و شهرداری
عضو شورای شهر اردبیل گفت: پیشنهاد می‌کنیم تا شهرداری نسبت به طراحی، احیا و نورپردازی بزرگراه حاج قاسم سلیمانی اقدام کند تا هموطنان از فضای ایجاد شده به شکل درست استفاده کنند.
حسین افسانه در جلسه رسمی شوای شهر اردبیل اظار کرد: بزرگراه شهدای اردبیل که در هفته‌های گذشته به نام شهید سرافراز کشورمان سردار حاج قاسک سلیمانی نامگگذاری شد از یک آشفتگی و به هم ریختگی بصری رنج می‌برد و به هیچ وجه در شان این شهید والامقام سیما و منظری مناسب ندارد.
وی خاطرنشان کرد: شهرداری با کسر 10 درصد بودجه ساماندهی و نگهداری فضای سبز نسبت به طراحی، احیا و نورپردازی این بزرگراه باید اقدام کند تا در شان شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی این بزرگراه زیبا شده و سیما و منظری مطلوب‌تر به خود بگیرد.
عضو شورای شهر اردبیل گفت: شهردار اردبیل تلاش کرده تا برای هر پنج منطقه و همچنین منطقه شورابیل اعتباری مناسب برای نگهداری و توسعه فضای سبز در نظر بگیرد که اعضای شورای شهر از این حرکت و اقدام شهرداری قدردانی کردند.
افسانه در مورد تعرفه 99 شهرداری اردبیل و تغییرات اعمال شده در تعرفه جدید بیان کرد: ما با ارائه تخفیف برای مناطق محروم و ساخت و ساز در این مناطق هیچ مخالفتی نداریم و ساکنان آنها تا 50 درصد در ایام خاص می‌توانند از تخفیف عوارض استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه 70 درصد افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی در این مناطق محروم و کمتر توسعه یافته قرار دارند، افزود: تا 75 متر ساخت و ساز در این مناطق از عوارض شهرداری معاف خواهد بود و در کوچه‌های 12 متر نیز تخفیفات ویژه در صدور مجوز ساخت و ساز اعمال خواهد شد.
عضو شورای شهر اردبیل تصریح کرد: البته نباید کاری کنیم که ارزش ملک و همچنین ساختمان در این مناطق به دلیل عنوان مناطق کم برخوردار کاهش یابد بلکه ضرورت دارد با بها دادن به این مناطق و همچنین اجرای طرح‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای به تقویت ساخت و ساز در این مناطق کمک کنیم.
افسانه گفت: به برکت انقلاب اسلامی در همه مناطق به ویژه مناطق سیزده‌گانه اردبیل خدمات غیرقابل انکار ارائه شده و از انصاف به دور است که ما این خدمات را نادیده بگیریم و یا بخواهیم نسبت به آن بی‌تفاوت باشیم.
وی بیان کرد: توجه شورا و شهرداری در سال‌های اخیر به این مناطق و جامعه نیازمند و محروم در حد بسیار وسیع و گسترده بوده و ما هیچ تفاوتی بین مناطق برخوردار و کم‌برخوردار در نگاه توازن منطقه‌ای نداریم و همواره سعی داریم در توزیع اعتبارات این مناطق یکی از اولویت‌های برنامه‌‌ریزی قرار گیرد.
عضو شورای شهر اردبیل اظهار کرد: البته در مورد اسم و عنوان کم‌برخوردار از این مناطق حذف شود تا برخی سوءاستفاده کنندگان نتوانند از شرایط پیش آمده در کاهش ارزش منطقه‌ای و همچنین پائین آوردن قیمت ساخت و ساز به نفع خود سوءاستفاده کنند.
انتهای پیام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان